Spinnjonte wrote: Inte grattis iaf om du inte gratulerar till nåt.....du skriver ju inte grattis julafton på julkorten...men typ: "Ha en bra alla hjärtans dag!"
På en julklapp från min Bror stod det faktiskt "Grattis på Jul"..
Julklappen bestod av 2 domäner+webhotell (350MB) i 1 år.
Den ena domänen är den här nere i siggen.
I
I
I
I
V
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 27, 2003
Bogus^ wrote: orka bry sig.. varlför ska man ge bort massa choklad o skit bara för att affärerna har hittat på det?
jag kommer bojkotta det tills jag dör...
bättre att vara snäll ofta än att ge bort nåt just på den dagen...
Håller med dig, men det är inte lätt att bojkotta när alla förväntar sig grejer.
October 16, 2003
Adam wrote: [quote=Bogus^]orka bry sig.. varlför ska man ge bort massa choklad o skit bara för att affärerna har hittat på det?
Håller med dig, men det är inte lätt att bojkotta när alla förväntar sig grejer.
därför gör man det klart för personen i fråga o säger vad man tycker...
kan denne inte respektera det så ska man nog fundera på om man går ut med rätt person...
December 28, 2004
Bogus^ wrote: [quote=Adam][quote=Bogus^]orka bry sig.. varlför ska man ge bort massa choklad o skit bara för att affärerna har hittat på det?
kan denne inte respektera det så ska man nog fundera på om man går ut med rätt person...
Hur tänker ni då?
Klart den personen känner sig uppmärksammad om han/hon får något, och det behöver inte vara något stort, bara något som visar att man bryr sig om denne person.
Inte direkt så du kommer gå back på denna present...
Kom ihåg att det är tanken som räknas.
October 16, 2003
Collateral wrote: [quote=Bogus^][quote=Adam][quote=Bogus^]orka bry sig.. varlför ska man ge bort massa choklad o skit bara för att affärerna har hittat på det?
Hur tänker ni då?
Klart den personen känner sig uppmärksammad om han/hon får något, och det behöver inte vara något stort, bara något som visar att man bryr sig om denne person.
Inte direkt så du kommer gå back på denna present...
Kom ihåg att det är tanken som räknas.
visst, men varför måste man göra det på just alla hjärtans dag?
obelix wrote: När är alla hjärtans dag?
Hmm, på måndag tror jag..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)