August 22, 2001
Vi pratade också om det. Alla njurars dag då? Eller bukspottkörtlarnas? Fast jag tycker det är en bra dag 🙂 Det är ju då man ska mysa, äta god mat, kanske ge en present och så. Och så får man äta hur mycket choklad man vill!! :D/ *narkoman*
Jag har redan hämtat ut ett paket från mammsen, misstänkt likt något ätbart. MUMS! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Varför ska vi tycka synd om dig kråkan, låt höra?
September 12, 2001
Vaniljflickan wrote: Vi pratade också om det. Alla njurars dag då? Eller bukspottkörtlarnas? Fast jag tycker det är en bra dag 🙂 Det är ju då man ska mysa, äta god mat, kanske ge en present och så. Och så får man äta hur mycket choklad man vill!! :D/ *narkoman*
Jag har redan hämtat ut ett paket från mammsen, misstänkt likt något ätbart. MUMS! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Åhhh....
Vad skulle du säga om lite kanelbullar till alla hjärtans dag då ? 🙂
February 12, 2002
Vaniljflickan wrote:
Vet inte om jag ska dra det här, låt bara säga att det varit för mycket elände det datumet å jag gör nog bäst i att inte interagera med människor den dagen.. Ska bara lotssas att jag inte finns.
September 12, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=skiroy]Åhhh....
Säkert att du inte hunnit sniffa på lacknaftan? 🙄
:pidu:
Nädå...Men jag vet att mina kanelbullar är riktigt lockande. 🙂
Kanske inte direkt kanelbullarna men väl att jag behärskar konsten att baka.
Det borde ni nördar i forumet lära er mer om....
January 23, 2002
Vaniljflickan wrote: Vi pratade också om det. Alla njurars dag då? Eller bukspottkörtlarnas? Fast jag tycker det är en bra dag 🙂 Det är ju då man ska mysa, äta god mat, kanske ge en present och så. Och så får man äta hur mycket choklad man vill!! :D/ *narkoman*
Du får väl höra av dig när du är i Helsingborg, jag är ju skyldig dig en lyxmiddag så inte Skiroy bannar mig från forumet eller hur det nu var. 😀
August 22, 2001
Steel wrote: [quote=Vaniljflickan]Vi pratade också om det. Alla njurars dag då? Eller bukspottkörtlarnas? Fast jag tycker det är en bra dag 🙂 Det är ju då man ska mysa, äta god mat, kanske ge en present och så. Och så får man äta hur mycket choklad man vill!! :D/ *narkoman*
Du får väl höra av dig när du är i Helsingborg, jag är ju skyldig dig en lyxmiddag så inte Skiroy bannar mig från forumet eller hur det nu var. 😀
hehe.. just ja! :-$
February 12, 2002
Steel wrote: [quote=Vaniljflickan]Vi pratade också om det. Alla njurars dag då? Eller bukspottkörtlarnas? Fast jag tycker det är en bra dag 🙂 Det är ju då man ska mysa, äta god mat, kanske ge en present och så. Och så får man äta hur mycket choklad man vill!! :D/ *narkoman*
Steel, angåéende det där att du var en spamer.. Jag å du har ju varit medlemmar nästan lika länge å vi har nästan likna många inlägg, å alla vet ju att jag bara skriver vettiga inlägg så slutsatsen måste ju vara att du gör det också om du nu inte bara kastat bort dina inlägg..
January 23, 2002
skiroy wrote: Nädå...Men jag vet att mina kanelbullar är riktigt lockande. 🙂
Kanske inte direkt kanelbullarna men väl att jag behärskar konsten att baka.
Det borde ni nördar i forumet lära er mer om....
Kan du inte baka bullar å skicka i en låda till mig, var längesen jag åt kanelbullar. 😀
Eller kan du baka något annat gott å skicka, du kan bli min lilla distansbagare ju. :eye:
August 22, 2001
skiroy wrote:
Varför inte? Det kan nog slinka ner mellan chokladpralinerna! Jag börjar bli hungrig *knorr i magen* hmm.... jag som ätit vaniljyoghurt, nudlar, tonfisksallad, knäckeskinkmackor & en halv toblerone idag.. uj vad mycket det lät :blink:
January 23, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Steel][quote=Vaniljflickan]Vi pratade också om det. Alla njurars dag då? Eller bukspottkörtlarnas? Fast jag tycker det är en bra dag 🙂 Det är ju då man ska mysa, äta god mat, kanske ge en present och så. Och så får man äta hur mycket choklad man vill!! :D/ *narkoman*
Steel, angåéende det där att du var en spamer.. Jag å du har ju varit medlemmar nästan lika länge å vi har nästan likna många inlägg, å alla vet ju att jag bara skriver vettiga inlägg så slutsatsen måste ju vara att du gör det också om du nu inte bara kastat bort dina inlägg..
Ah, du har en poäng. 😀
Edit: Ey, du har ju 2.42 mess/dag och jag bara 2.40, it's a fight! [Image Can Not Be Found] The spam is on! :bgrin:
1 Guest(s)