September 12, 2001
Vaniljflickan wrote: [quote=skiroy] Vad skulle du säga om lite kanelbullar till alla hjärtans dag då ? 🙂
Varför inte? Det kan nog slinka ner mellan chokladpralinerna! Jag börjar bli hungrig *knorr i magen* hmm.... jag som ätit vaniljyoghurt, nudlar, tonfisksallad, knäckeskinkmackor & en halv toblerone idag.. uj vad mycket det lät :blink:
Då gör vi så här...
Ge mig din adress så att jag kan skicka bullarna. 😀
January 23, 2002
skiroy wrote: [quote=Vaniljflickan][quote=skiroy] Vad skulle du säga om lite kanelbullar till alla hjärtans dag då ? 🙂
Varför inte? Det kan nog slinka ner mellan chokladpralinerna! Jag börjar bli hungrig *knorr i magen* hmm.... jag som ätit vaniljyoghurt, nudlar, tonfisksallad, knäckeskinkmackor & en halv toblerone idag.. uj vad mycket det lät :blink:
Då gör vi så här...
Ge mig din adress så att jag kan skicka bullarna. 😀
Öhm, nu citerade du fel inlägg Skiroy. 😕
Inlägget nedan var det du skulle citera. 🙄
Steel wrote: [quote=skiroy]Nädå...Men jag vet att mina kanelbullar är riktigt lockande. 🙂
Kanske inte direkt kanelbullarna men väl att jag behärskar konsten att baka.
Det borde ni nördar i forumet lära er mer om....
Kan du inte baka bullar å skicka i en låda till mig, var längesen jag åt kanelbullar. 😀
Eller kan du baka något annat gott å skicka, du kan bli min lilla distansbagare ju. :eye:
January 23, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Steel] Ah, du har en poäng. 😀
Edit: Ey, du har ju 2.42 mess/dag och jag bara 2.40, it's a fight! [Image Can Not Be Found] The spam is on! :bgrin:
😛 Jag skrver bara vettiga inlägg.. Spamar aldrig.. 😛
Alltså sen detta inlägget,
skiroy wrote: Åhhh....
Vad skulle du säga om lite kanelbullar till alla hjärtans dag då ? 🙂
så har det inte varit annat än spam i denna tråden men som tur är så startade ju Skiroy det hela på sätt å vis och har även fortsatt så han kan ju inte säga nåt. 😛 :bgrin:
February 12, 2002
Steel wrote: Alltså sen detta inlägget,
[quote=skiroy]Åhhh....Vad skulle du säga om lite kanelbullar till alla hjärtans dag då ? 🙂
så har det inte varit annat än spam i denna tråden men som tur är så startade ju Skiroy det hela på sätt å vis och har även fortsatt så han kan ju inte säga nåt. 😛 :bgrin:
Jo vi skyller allt på skirre.. 🙄
Men håller ju på att reda ut lite trådar här,, om det verkligen är en bedrift att baka bullar och hur skorpan ser ut..
February 12, 2002
Twinsen wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]:P Jag skrver bara vettiga inlägg.. Spamar aldrig.. 😛
Översättning enl. svensk lag: Krypterad spam i jakt på Veteran-status.
Jag har ju redan en status som inte alla andra har,, 🙄 .. Varför skulle jag söka en annan?
Å herren som varit medlem ett år mindre än mig men ändå bara ligger 200 inlägg kort ska nog inte säga så mycket..
Men back to the riktigta diskutionerna nu, om alla hjärtans dag, bullar å varför jag inte får se skirre på bild..
February 21, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Twinsen][quote=-=*ThE_cRoW*=-]:P Jag skrver bara vettiga inlägg.. Spamar aldrig.. 😛
Översättning enl. svensk lag: Krypterad spam i jakt på Veteran-status.
Jag har ju redan en status som inte alla andra har,, 🙄 .. Varför skulle jag söka en annan?
Å herren som varit medlem ett år mindre än mig men ändå bara ligger 200 inlägg kort ska nog inte säga så mycket..
Men back to the riktigta diskutionerna nu, om alla hjärtans dag, bullar å varför jag inte får se skirre på bild..
Tillbaka till Off-topic, det finns finns meningslös och mindre meningslös spam.. (Jag är trött, ta inte detta på allt för stort allvar.)
February 12, 2002
Twinsen wrote:
Tillbaka till Off-topic, det finns finns meningslös och mindre meningslös spam.. (Jag är trött, ta inte detta på allt för stort allvar.)
Då hoppas jag ialf att mitt spam hör till den goda sidan av det för det mesta,, ni brukar ju ialf inte säga till ,,, förutom gången jag fick min nya status då,, men tror det berodde mer på att jag visa rumpan för skirre..
January 23, 2002
Vaniljflickan wrote: Nä, men här går allt som är sött & mjukt hem 😉
*Klämmer på sig, mjuk*
*Slickar på sitt finger, lite sött*
:bgrin:
Nä, gonatt.
Nu ska jag sova så nu är det slutspammat ikväll för min del.
Men bara lugn Skirre, jag är igång igen vid halv nio imorn ungefär 🙂
4 Guest(s)