February 12, 2002
Vaniljflickan wrote: Kråkan är duktig på att starta trådar med spamvirke! Jag ska också kila och göra ett å annat lyft här för pengarna...
Jag menar inte alltid saker som de går för saker går som mot mig eller smyger sig på mig.. 🙄
Vaniljflickan wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]
One night with me, garrantes you cellebrety!
Jo, det har inte undgått någon 😉
Kan jag tänka mig... Men trodde inte jag nådde ända dit ner.. 😛
skiroy wrote: [quote=Vaniljflickan]Kråkan är duktig på att starta trådar med spamvirke! Jag ska också kila och göra ett å annat lyft här för pengarna...
Ja som vanligt...den killen är spam rakt igenom. 😀
Haha, bästa hittils..
October 26, 2003
Vaniljflickan wrote: Vi pratade också om det. Alla njurars dag då? Eller bukspottkörtlarnas? Fast jag tycker det är en bra dag 🙂 Det är ju då man ska mysa, äta god mat, kanske ge en present och så. Och så får man äta hur mycket choklad man vill!! :D/ *narkoman*
Jag har redan hämtat ut ett paket från mammsen, misstänkt likt något ätbart. MUMS! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Varför ska vi tycka synd om dig kråkan, låt höra?
kan man inte mysa o äta mycket choklad vilken helg som helst? måste de vara just alla hjärtans dag? man kan väl ge presenter vilken dag som helst om man känner för de?..
February 12, 2002
BubbleAng3L wrote:
kan man inte mysa o äta mycket choklad vilken helg som helst? måste de vara just alla hjärtans dag? man kan väl ge presenter vilken dag som helst om man känner för de?..
Jo jag vet, delar ut julklappar varje dag å dansar runt midsommar stången med..
October 26, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=BubbleAng3L] kan man inte mysa o äta mycket choklad vilken helg som helst? måste de vara just alla hjärtans dag? man kan väl ge presenter vilken dag som helst om man känner för de?..
ja.. vilken bra ide.. o så kan man klä ut sig o låtsas att de är halloween..
February 12, 2002
BubbleAng3L wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=BubbleAng3L] kan man inte mysa o äta mycket choklad vilken helg som helst? måste de vara just alla hjärtans dag? man kan väl ge presenter vilken dag som helst om man känner för de?..
Nä nu ska vi inte gå över gränsen här va.. Vissa helger är ju faktiskt heliga.. 😛
October 26, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=BubbleAng3L] kan man inte mysa o äta mycket choklad vilken helg som helst? måste de vara just alla hjärtans dag? man kan väl ge presenter vilken dag som helst om man känner för de?..
Nä nu ska vi inte gå över gränsen här va.. Vissa helger är ju faktiskt heliga.. 😛
jo visst..
nä nu har ja inte tid o sitta här längre.. åter till den gråa dagen.. !
July 8, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=caged]Hmm, nja. det blir inge fuffens bara för att det är alla hjärtas dag. Det har jag sagt till tjejen också, jag vill sitta hemma och spela så... =)
Hon har bara tjatat 2 gånger att jag ska komma hem till henna på lördag. =)
Ehhh? #-o Spring!
Nja, man vill ju vara för sig själv ibland också =)
August 22, 2001
Men lägg av! Har ni inget bättre för er än att ifrågasätta Alla :heart: Dag? Jag kollar på Riksdagens frågestund (jo, det är faktiskt sant) och här sitter ni och propagerar för att avskaffa min enda dag på året som jag får gulligullpresenter av mamma och kanske rosenblad utströdda på sängen.... Besviken på er!
January 23, 2002
Vaniljflickan wrote: Men lägg av! Har ni inget bättre för er än att ifrågasätta Alla :heart: Dag? Jag kollar på Riksdagens frågestund (jo, det är faktiskt sant) och här sitter ni och propagerar för att avskaffa min enda dag på året som jag får gulligullpresenter av mamma och kanske rosenblad utströdda på sängen.... Besviken på er!
Lägger din mamma rosenblad på sängen? 🙂
4 Guest(s)