September 28, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Steel][quote=Vaniljflickan][quote=-=*ThE_cRoW*=-]Vaniljflickan, annars kan jag komma å strö ut mig själv över din säng..
tänk om du blir klumpig då *s* (fick du nåt att tänka på)
Haha Kråkan 😛
Jo nu fick jag nått att tänka på.. 😛 Fattade inte alls.. 🙄
jag fattade inte heller, tjejer du vet ganska kryptiska ibland. :bgrin:
July 8, 2003
Vaniljflickan wrote: Men lägg av! Har ni inget bättre för er än att ifrågasätta Alla :heart: Dag? Jag kollar på Riksdagens frågestund (jo, det är faktiskt sant) och här sitter ni och propagerar för att avskaffa min enda dag på året som jag får gulligullpresenter av mamma och kanske rosenblad utströdda på sängen.... Besviken på er!
Sen när handlar alla hjärtans dag om att få saker av sin morsa? Trodde det var från flickvänner eller pojkvänner (om man är lagd åt de hållet alltså). Jag menar, anledningen till att ha tjej under våren är ju så man får roliga saker av henne på alla hjärtans, eller? =)
Och nej, jag ger inte bort saker på alla hjärtans, jag vill inte fira skiten och vill hon ge mig onödiga saker så är hon välkommen...
November 4, 2003
Vaniljflickan wrote: Men lägg av! Har ni inget bättre för er än att ifrågasätta Alla :heart: Dag? Jag kollar på Riksdagens frågestund (jo, det är faktiskt sant) och här sitter ni och propagerar för att avskaffa min enda dag på året som jag får gulligullpresenter av mamma och kanske rosenblad utströdda på sängen.... Besviken på er!
Urrrkkk! har du inte lärt dig ännu att Hjärtan är röda flicka lilla 😉 [Image Can Not Be Found]
May 22, 2001
BubbleAng3L wrote:
kan man inte mysa o äta mycket choklad vilken helg som helst? måste de vara just alla hjärtans dag? man kan väl ge presenter vilken dag som helst om man känner för de?..
Jo de kan man, men det är väl lite extra speciellt denna dagen kanske många tycker, jag skulle ellre fira förlovningsdagen eller bröllopsdagen i så fall. Eller bestämma någon annan dag ihop med den man älskar.
Kram på er alla flickor där ute.... :heart: :D/ 😀 😀 😀
2 Guest(s)