June 23, 2002
HELIX wrote: Men vad har man för nytta av att vara expert på Word?
Ingen alls, men man blir inte expert heller efter haft en kurs i Word tex, inte jag iaf kunde redan allt vi gjorde i Word på datorkunskapen däremot fick jag lära mig lite mer i Excel o Powerpoint. 😉
Excel var riktigt trist men Powerpoint var fan roligt. 🙂
August 18, 2003
slänger väl in två av frågorna då 😉
beräkna CRCbitarna samt hammingbitarna för meddelandesekvensen
X^9 + X^8 + X^7 + X^5 + X^4+ X^2 + X
med hjälp av generatorpolynomet
X^3 + X + 1
eller en annan.
Binary Exponential backoff är en algoritm som används i nätverkssammanhang. varför finns denna algoritm och hur fungerar den?
June 23, 2002
Zym wrote: slänger väl in två av frågorna då 😉
X^9 + X^8 + X^7 + X^5 + X^4+ X^2 + Xmed hjälp av generatorpolynomet
X^3 + X + 1
eller en annan.
Binary Exponential backoff är en algoritm som används i nätverkssammanhang. varför finns denna algoritm och hur fungerar den?
que? 🙄
February 21, 2003
Zym wrote: slänger väl in två av frågorna då 😉
X^9 + X^8 + X^7 + X^5 + X^4+ X^2 + Xmed hjälp av generatorpolynomet
X^3 + X + 1
eller en annan.
Hm.. svaret är nog fem, rätt? 😉
June 18, 2001
Min senaste fyra-timmars-tenta:
"1. Discuss the concept of satire, with particular reference to 'What a Carve Up!'
2. Discuss the relation between popular fiction and society in 'Popcorn'."
Jag måste rekommendera den första boken förresten. Den är skriven av Jonathan Coe och är en otroligt intelligent satir över Storbrittanien och dess politiska, ekonomiska och kulturella elit.
August 18, 2003
Jerry wrote: Min senaste fyra-timmars-tenta:
"1. Discuss the concept of satire, with particular reference to 'What a Carve Up!'
2. Discuss the relation between popular fiction and society in 'Popcorn'."
Jag måste rekommendera den första boken förresten. Den är skriven av Jonathan Coe och är en otroligt intelligent satir över Storbrittanien och dess politiska, ekonomiska och kulturella elit.
du kan ju iaf inte vänta dig att vi ska kommentera det där, lär inte va nån här som läst nån av dom =P det är böcker båda två va? 😉
3 Guest(s)