September 16, 2002
fastbullit wrote: [quote=Kizo]fastbullit, när bytte du avatar?
en stund sen...
men asså jag byter aldrig avatar bara gör om den så den passar årstiden bättre det gör jag alltid t ex nu första advent
kommer du se att link har på sej en nice julmössa och tomtekläder osv
I see.
Jo, jag såg att det var bakgrunden som var bytt. 🙂
September 28, 2003
Kizo wrote: [quote=fastbullit][quote=Kizo]fastbullit, när bytte du avatar?
en stund sen...
men asså jag byter aldrig avatar bara gör om den så den passar årstiden bättre det gör jag alltid t ex nu första advent
I see.
ya like? har ändrat den igen
September 16, 2002
fastbullit wrote: [quote=Kizo][quote=fastbullit][quote=Kizo]fastbullit, när bytte du avatar?
en stund sen...
I see.
Så länge Link är kvar, så är jag nöjd.
September 28, 2003
Kizo wrote: [quote=fastbullit][quote=Kizo][quote=fastbullit][quote=Kizo]fastbullit, när bytte du avatar?
en stund sen...
I see.
Så länge Link är kvar, så är jag nöjd.
han är där för alltid så du kan vara lugn med andra ord
August 20, 2001
Jo jag hatar posten just nu. Sitter och väntar på min nya skärm och jag vill ha den INNAN dh. Har kollat upp med kolliidt och där står det att den kommit till lokala poststationen redan den 18/11 men sedan har det blivit något fel så de gör ett nytt försök att skicka ut den :cy:
May 9, 2001
Har aldrig haft problem med posten i sig, men däremot har jag haft "problem" med de på utlämningsställerna.
De verkar inte direkt ha koll på vad som gäller.
Posten har nyss ändrat så att om man beställer något som kostar över 10.000:- så måste man ha en postväxel för att kunna få ut paketet. Det måste dessutom vara på det exakta beloppet.
Det är en säkerhetsgrej enligt posten. De vill inte ha så mycket kontanter i kassan.
När jag skulle hämta min monitor, som kostade över 10.000:-, så hade jag med mig en postväxel med det exakta beloppet.
Tjejen hade ingen aning hur hon skulle hantera postväxeln och ville inte ta emot den.
Hon sa att jag skulle åka till postcentralen och växla den mot pengar istället.
Visst, jag åkte dit och pratade med dem men de hänvisade mig tillbaka till utlämningsstället och sa att de måste ta emot den.
Det skulle stå i deras "manual" hur man hanterar detta. Men utlämningsstället hittade inte detta i sin manual, suck.
Efter lite om och men så tog de emot postväxeln och jag fick ut mitt paket.
De skulle i princip hantera det som en vanlig check. Detta tog några timmar kan jag nämna.
Detta är det enda problem jag har haft med posten. Nu beställer jag saker med ett värde UNDER 10.000:- så att man slipper detta strul.
Man måste ju åka till banken först för att få postväxeln. Inte särskilt kul om det är mycket folk på banken.
February 12, 2002
DiDi, de är sånt där betéende som får oss män att framstå som svaga.. Menar hur lätt är de inte att kuva oss om sånna där småsaker får oss att därra i våra damasker? Du skulle spottat henne i ansiktet (från munnen) å gett henne fingret för att sedan springa ut därifrån hånskrattande med paketet i högsta hugg.. De hade varit heroiskt tycker jag. 😀
September 12, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: DiDi, de är sånt där betéende som får oss män att framstå som svaga.. Menar hur lätt är de inte att kuva oss om sånna där småsaker får oss att därra i våra damasker? Du skulle spottat henne i ansiktet (från munnen) å gett henne fingret för att sedan springa ut därifrån hånskrattande med paketet i högsta hugg.. De hade varit heroiskt tycker jag. 😀
Öhhh...va?
Det är just ett sådant beteende som skulle ge ännu sämre service i fortsättningen .
Nu yrar du kråkis .
August 20, 2001
skiroy wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]DiDi, de är sånt där betéende som får oss män att framstå som svaga.. Menar hur lätt är de inte att kuva oss om sånna där småsaker får oss att därra i våra damasker? Du skulle spottat henne i ansiktet (från munnen) å gett henne fingret för att sedan springa ut därifrån hånskrattande med paketet i högsta hugg.. De hade varit heroiskt tycker jag. 😀
Öhhh...va?
Det är just ett sådant beteende som skulle ge ännu sämre service i fortsättningen .
Nu yrar du kråkis .
Jo, det gör han verkligen... Dels för att det är en yngre tjej som är ganska fin, dels för att de vet vet jag är eftersom att min faster jobbar där. Hade varit supersmart att göra så Kråkan 🙂
September 16, 2002
DiDi wrote: [quote=skiroy][quote=-=*ThE_cRoW*=-]DiDi, de är sånt där betéende som får oss män att framstå som svaga.. Menar hur lätt är de inte att kuva oss om sånna där småsaker får oss att därra i våra damasker? Du skulle spottat henne i ansiktet (från munnen) å gett henne fingret för att sedan springa ut därifrån hånskrattande med paketet i högsta hugg.. De hade varit heroiskt tycker jag. 😀
Öhhh...va?
Nu yrar du kråkis .
Jo, det gör han verkligen... Dels för att det är en yngre tjej som är ganska fin, dels för att de vet vet jag är eftersom att min faster jobbar där. Hade varit supersmart att göra så Kråkan 🙂
*Föreställer sig det*
:)R :)R :)R :)R
February 12, 2002
De är sånt där ja talar om. :arg: Man undrar om de råkat tappa ur sakerna ur postbilen i farten, sakerna rullat ner för ett berg för att sedan hamna i ett grustag för att slinta in i en gruskross. De åker ner hämtar paketet, dammar av de lite åsså får de fortsätta sin färd..
Vill ha fler exempel..
1 Guest(s)