August 7, 2001
Jag satt idag och pratade med några om allmänbildning.
Efter ett tag kom jag underfull med att jag har fått min allmänbildning ifrån när jag gör #2. Det låg alltid massa historiska, politiska och vetenskapliga tidningar i en byrå på toaletten som man läste.
Så dom 19åren jag bodde hemma så läste jag det nästan varje dag.
Numera har jag dock endast Kalle Anka(förövrigt världens bästa tidning) i skithuset.
Iaf så upptäckte vi att alla i samtalet också hade blivit allmänbildade där.
Så är detta ett vanligt fenomen? :bok:
December 6, 2006
Haha årets tråd !
Jag vet inte om denna tråd ska innehålla vad vi läser på toaletten, men här är min lista:
Illustrerad Vetenskap
Kalle Anka
Knasen
91:an
Diverse lantbrukstidningar
.. alla tidningar kan antingen finnas i ett exemplar eller flera 😛
Vet inte om jag lärt mig så mycket på toan, förutom att läskunskaperna blev väl bredare därifrån när man var yngre då man prenumererade på Kalle Anka i ~7-8 år, så högen med pärmar var ganska hög.
csm101 wrote: j**la sopor.
Själv drar jag in med laptopen.
Välkommen till 2000-talet.
Nån som vill köpa en laptop btw? 😀
Skit bra prestanda?
:cy:
(Den var dålig, jag vet.)
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
August 11, 2005
Twelve wrote: Din föredetta "Nummer 2 På Toaletten" laptop?
Bilsport ska det vara om nått... men sitter där i högst 5min:P gör det jag ska sen får det vara nog:D
Darn right.
Fast inget jag kommer skriva i annonsen direkt 😀
@ilg@dd: haha, sjuk humor när den är som bäst 😀
December 6, 2006
När jag för ett ögonblick hade en laptop funderade jag på att ha den på toan under #2.. men hur ni helv. har ni den ? I knät ??? På en stol framför ? Hur kan de finnas något skönt i att sitta och göra #2 när ni har en dator framför er och förmodligen chattandes på MSN ?
Åh va intressant att se eran status på MSN vid tillfälle #2:
Sitter på skithuset, låt mig va !
May 1, 2004
Shikar wrote: Tänkte likadant, ingen chans att jag köper laptop av någon på NH numera 😛
Den enda anledningen? Jag kan komma på fler...undrar hur många som har skyndat sig från toaletten till tangentbordet utan att ha tvättat händerna noga....Hur många har konsumerat chips och annat flottigt pizza/burgare framför datorerna och sedan besudlat skönheten...undrar hur många som har....aja, det kan bli mycket censur också...
1 Guest(s)