September 12, 2001
Hmmm..lite knepig fråga..men jag ser det så här..att ett allmänt forum borde finnas för som vissa säger så är det så att många även har andra intressen än enbart IT relaterade ämnen..
Håller också med att det allmänna forumet är ett ypperligt sätt att lära "känna" andra som är inne på forumet..tycker också att moderatorerna får agera hårdare mot vissa "idiotinlägg"..om vi enbart håller en kontakt på ett strikt hårvarubaserat basis så kommer forumet att kännas mer sterilt och mindre "levande"..
Så jag är för att behålla allmänna forumet men för ett hårdare agerande mot meningslösa trådar..
Tack för ordet.
June 28, 2001
June 17, 2001
On 2001-11-26 00:23, ideLan wrote:
Ha kvar det, jag gillar allmänt. 😀
Skulle du inte kunna formulera dig lite?
Varför du vill detta osv.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
May 11, 2005
jag tycker allmänt ska vara kvar som det är. som så många sagt innan så har man andra intressen än it som man kanske vill diskutera. men jag tycker att moderatorerna skulle vara lite hårdare mot totalt meningslösa inlägg. om man tar bort allmänt så kommer NH att få mindre besökare deesutom om man döper om det till allmänt it så kommer det bli mindre kul att läsa jag menar ni har ju nästan forum om allt inom data/it så man kan komma hit och läsa och svara på inlägg som inte bara handlar om datorer.
March 1, 2001
jo, det här är en datorsida men ibland är det kul att snacka om något annat intresse eller att t ex debattera politik med andra datornördar för att få en insikt i datornördarnas politiska läggning. Det är bättat för hetska debatter mellan de "humle och svamprökade underground nördar" och medelklass kidsen som enbart spelar CS och överklockar på sina burkar...eller så är jag bara fördomsfull..
nej, jag tycker inte vi ska ta bort allmänt forumet..det blir så torrt om man hela tiden ska vara så saklig och pryd i varenda lite fråga.
visse
August 28, 2001
Ni som inte tycker om detta forum (som jag personligen tycker kan vara lite roligt att läsa som omväxling i sitt hårdvaruläsande exempelvis) kan ge f-n i att gå in här och läsa eller alla som inte gillar allmänt forum Punkt
[ Detta Inlägg ändrades av: Tratten[DEI] den 2001-11-27 05:17 ]
July 18, 2001
Fjortisarna kan ja dra till lunar( själv så är jag 15) tycker för övrigt att allmänt ska vara kvar! om inte annat så kan ni ju göra ett "pollforum", där folk kan ställa sina dumma frågor men i allmänt kan man ställa såna frågor som inte passar in på något annat forum.
April 1, 2001
En del säger att Allmänt forumet skall finnas kvar, för att det finns många som är intresserade av andra saker. Jo visst finns det. Men NordicHardware är ju faktiskt en sida som handlar just om datorer och IT, och då kan man fråga sig varför man ska ha ett forum som inte handlar om det..
August 22, 2001
On 2001-11-28 19:23, Iceman wrote:
En del säger att Allmänt forumet skall finnas kvar, för att det finns många som är intresserade av andra saker. Jo visst finns det. Men NordicHardware är ju faktiskt en sida som handlar just om datorer och IT, och då kan man fråga sig varför man ska ha ett forum som inte handlar om det..
Jag var rädd för att tanken skulle hamna på pränt... håller med.. trots att jag skulle bli en av dem som får byta plejs [Image Can Not Be Found]
2 Guest(s)