June 3, 2001
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNN!!!!
Nu e jag flyförbannad... 😡 [Image Can Not Be Found]
Välte ett glas med oboy över hela jävla datorbordet... [Image Can Not Be Found]
Över dom extremt viktiga papprerna, tanjentbordet, en windows 2000 skiva som dessutom var lånad, ytterligare några skivor, klockan, anteckningslapparna...
Fyfan!! 2 fulla toapappersrullar har det gått åt..
Nu har jag hållt på i över 30 minuter med att torka upp helvetet.. å jag är långt ifrån klar.. [Image Can Not Be Found]
September 4, 2002
Tangentbordet måste du skruva isär helt och tvätta och torka med hårfön i ett jävla tag om du nu vill ha det.
Min polare råkade spilla Coca Cola över mitt tangentbord på Dreamhack i år och vi stack till supporten där de skrivade isär hela skiten och så fick vi tvätta det. Blev som vanligt igen efteråt.
June 23, 2002
Ush sånt där är jobbigt :(, Kom ihåg när jag höll på o få ner fanta i min dator som stod under bordet och jag slog ut ett glas fanta sen kom precis på sidan av datorn. (Hade 2st 120x120mm fläktar i "taket" på burken som det höll på och rinna ner igenom.)
Hoppas allt fixar sig och du får alla saker rena och kan lämna tillbaka skivan i samma skick som du lånade den.
February 22, 2003
Gueno wrote: [quote=drotz2000]Den är juh plast, är bara att torka av.
Det kryper ner i dom små hålen..
Jag satten skivan under kranen en stund. 😀
Får se vad som händer med den.
Det kryper väl knappast ner i hålen för de första så är oboy ganska tjockt o för de andra så förhindrar väl ytspänningen att det rinner ner?
2 Guest(s)