January 17, 2002
http://www.expressen.se/index......p?a=157946
Kul att se dem göra sig löjliga. "Aj, polisgreppet gör ont!"
Kläm i hårdare säger jag, visa att vara feminist inte lönar sig.
April 7, 2003
feministerna är idioter, allt dem gör är att dem förstör i samhället, med deras jäkla demonstrationer mot precis allt!
För vid varje demonstration så förstörs alltid massvis med prylar, visst är det konstigt?
Nej dem kan dra åt h-vete....
(detta är bara mina åsikter :arg: )
March 21, 2003
scoc wrote: feministerna är idioter, allt dem gör är att dem förstör i samhället, med deras jäkla demonstrationer mot precis allt!
För vid varje demonstration så förstörs alltid massvis med prylar, visst är det konstigt?
Och typ mina också ...
July 27, 2002
CoLiC wrote: http://www.expressen.se/index......p?a=157946
Kul att se dem göra sig löjliga. "Aj, polisgreppet gör ont!"
Kläm i hårdare säger jag, visa att vara feminist inte lönar sig.
😀
March 31, 2003
Farbror wrote: [quote=scoc]feministerna är idioter, allt dem gör är att dem förstör i samhället, med deras jäkla demonstrationer mot precis allt!
Och typ mina också ...
Mina också....
November 16, 2002
BTW heter det inte batongslag utan distraktionsslag och dem var förmodligen förtjänta att få dem för att demonstranterna var såpass bråkiga
"En annan demonstrant blev nedpressad mot gatan, och enligt förbipasserande vittnen fick han batongslag i ryggen av polisen"
skulle jag vilja påstå är skitsnack för förbipasserande vittnen kommer oftsat ihåg jätte mkt saker som att det var en jätte godzilla som fes poliserna i ansiktet också
och för att poliser ska ens få bära batong modell expanderbar måste dem genomgå en kurs som lär dem i pressade situationer att utdela distraktionsslag på rätt ställen (armar och ben ända ställena som är tillåtna)
May 17, 2004
Ikkitousen wrote: En sak är väl om de vill ha lika lön osv, men vilka klubbar folk går till och inte ska de ge fan i. Polisen borde använda mer pepparsprej 🙂
sant så sant. de har rätt till att vara lika stälda mot männen men problemet med de flästa femenister är att de klagar på massa annat 🙄 en sak har jag hitils aldrig hört en femenist säja(de som klagar på allt, de femenisterna) "kvinnor ska också ha allmän värnplickt"...
November 16, 2002
Vitamin-C wrote: [quote=Ikkitousen]En sak är väl om de vill ha lika lön osv, men vilka klubbar folk går till och inte ska de ge fan i. Polisen borde använda mer pepparsprej 🙂
sant så sant. de har rätt till att vara lika stälda mot männen men problemet med de flästa femenister är att de klagar på massa annat 🙄 en sak har jag hitils aldrig hört en femenist säja(de som klagar på allt, de femenisterna) "kvinnor ska också ha almän värnplickt"...
då kommer dem antingen påstå att dem vill det lr så kommer dem faktiskt att erkänna att generellt så är kvinnan rent fysiskt svaragare än männen och villl behålla den valfri
October 16, 2003
Arne_Garflak wrote: Haha "polisgrepp gör ont"
Kanske är det som är meningen...j**la fegt av demonstranterna att inte visa sina ansikten, borde vara förbjudet att täcka över ansiktet när man demonstrerar...
Sen kunde dom ju protestera mot nåt vettigt istället för en vanlig tidning...
its on its way... hörde att det skulle bli nåt sånt förbud...
August 16, 2002
Arne_Garflak wrote:
j**la fegt av demonstranterna att inte visa sina ansikten, borde vara förbjudet att täcka över ansiktet när man demonstrerar...
jag håller inte med.... så länge polisen inte har märkta hjälmar och uniformer så ska inte demonstranter behöva visa sig... om en polis slår nån i huvet med batong så är det noll risk att han åker fast, eftersom det inte går att se vem det var utan märkning.. sen håller ju poliser varandra om ryggen så fort någonting händer...
1 Guest(s)