February 17, 2004
Blev för ett tag sedan övertalad att gå med i facebook.com. Visst tänkte jag, kanske jag kan hitta lite försvunna vänner och hålla kontakten med annat folk. Under tiden har jag installerat en massa plugins (tex flörtapplikationer etc). Alltid trevligt att flörta med en tjej även fast det kanske inte betyder så mycket. Nu är det så att det har spårat ut fullständigt. Jag får en massa flörtar, cute requests, kisses från män jag känner och inte känner. Nån som har samma problem, ska jag ta det som skämt?
February 17, 2004
AxXiz wrote: all sån skit skickas ju som deafult till alla kontakter, så man ska aldrig tror att man är unik på nått sätt...
Jo det gäller ju standardgrejorna som skickas, tex via funwall och sån skit. Lite annat med flörtapplikationer. Du kan ju typ bara flörta med en person per gång. Tänker iaf inte svara på hans absurda requests.
Tycker facebook är bra då du kan få kontakt med människor över hela världen.
March 31, 2005
csm101 wrote: KOm själv i kontakt med ett tjugotal gamla väner som jag inte sett på en sisådär tio år, så det är vad man gör det till.
finns ingen anl till att du inte snackat med dom på 10år då ?? vänner man vill ha kvar det har man, vill man inte så träffas man 10år senare på facebook & snackar lite flyktigt !! TRAMMS är vad det är !
Ansiktsbok, bara ett av många tramsiga saker folk ska spamma skit med.
🙁
Hade det typ 1 vecka, sen lessna jag på alla tokerier som folk skulle pracka på en.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 17, 2004
Marcan- wrote: Tycker det är grymt. Man kan hålla kontakten med folk var man än befinner sig. Det verkar ju verkligen gått hem hos den stora massan. Grundaren har ju dessutom helt klart gjort bra för sig.
Fattar ju hälften av allt som händer på fb, så har börjat tröttna nu. En hel del flörtandes med kisses, crushes hit å dit av anonyma medlemmar/vänner :roll:. Jag blir bara irriterad av sånt. Fegt fjanteri är vad det är! Tjejer som går rakt på sak är de charmigaste.
2 Guest(s)