July 21, 2001
jag har funderat lite på en sak.. vad gör ni alla som ser detta just nu när ni sitter framgför datorn?
själv så kollar jag mailen, forumen och ICQ:n.. sen gör jag inget mer! kanske lite musik när jag har TÅLAMOD!
men jag undrar pga att det ni gör kanske jag också kan göra så slipper jag ha så tråååkigt..
danke
//Christian
September 12, 2001
On 2001-09-18 18:14, Slampa wrote:
jag har funderat lite på en sak.. vad gör ni alla som ser detta just nu när ni sitter framgför datorn?själv så kollar jag mailen, forumen och ICQ:n.. sen gör jag inget mer! kanske lite musik när jag har TÅLAMOD!
men jag undrar pga att det ni gör kanske jag också kan göra så slipper jag ha så tråååkigt..
danke
//Christian
spelar cs, cs.
går å handlar på rimi.
äter kebab
öppnar ett paket mjölk, för att sedan upptäcka att det surnat.
leta efter en liten skruv som man tappat i heltäckningsmattan
letar efter cd-skivor som man glömt bort nammet på och sedan hittar under en hög med kläder.
pillar bort smuts mellan tangenterna
äter nån taskig frysmiddag.
går på en tråkig föreläsning
retar småfåglar
målar tandborsen grön
och många andra fantastiskt roliga saker :square:
Point Of View GeForce2 GTS PRO 64Mb DDR <-nytt
[ Detta Inlägg ändrades av: Mr. Ping Pong den 2001-09-18 18:22 ]
March 1, 2001
Just nu drygar jag mej bara här i forumet trots att jag har 100 sidor kvar i en bok som ska vara färdig i morgon...
Annars kollar jag mailen, icq:ar, surfar på datasidor. Glor på snusk, gör eurotechnolåtar i Reason, scannar in teckningar, leker i photoshop, renderar feta
3d-animationer i lightwave 3d.
Har jag jättetråkigt och inte orkar göra något av ovanstående så spelar jag Midtown Madness 1 och försöker utföra fräcka trick genom att hoppa på broarna. Eller så kanske jag laddar ner mp3or på mitt 33.6 modem.
Eller sorterar jag innehållet på datorn.
Visse
December 19, 2000
Sitter å garvar åt en del inlägg å kliar mig i skrevet..!
19" Iiyama
Abit BX133 Raid
P3 850@1105mhz 1.85v
512Mb Spectek PC133 cas2
Asus V8200 Deluxe Geforce3 245/550
AUreal SonicVortex2
Intellinet 10/100
200Gb Hdd
[ Detta Inlägg ändrades av: Naughtyboy_2000 den 2001-09-20 01:08 ]
1 Guest(s)