August 8, 2001
On 2001-09-18 19:27, Boink wrote:
kollar in forumet, mailen och annat viktigt samtidigt dricker jag en kall sort guld....
Ahh... en kännare, drack ett antal kalla sort framför datorn i går. Kollade på en sug divx av Blow (Ja, givetvis äger jag filmen och kodade ner den till kass divx kvalité).
/Sort Guld
August 8, 2001
Smuttar på en öl, spelar CS, spelar AO, Letar roliga progs på nätet, sätter upp apache server + php + phpBB, ser smart ut, sneglar på TVn, lägger mig för sent, sågar lite i datorn, kollar på högen med delar som ska bilda en fet-modd snart, letar navelludd, läser lite på CP-listan, skrattar lite åt CP-listan trots att jag läst allt 100 ggr förut, chattar lite, stänger ftp-servern när det är folk inne. osv osv osv...
July 3, 2001
tankar nya filmer, proggs, mp3´s trance och alla annan skit man kommer över hehe...
nordichardware, sweclockers, tomshardware, sharkyextreme, annandtech, firingsquad...
aftonbladet, buisness, beställer hem stuff ifrån nätet som man inte orkar åka och köpa, digital-digest, checkar på divx movies, bränner allt som är bra, mixar trance skivor, play online, mest dayofdefeat och nu blir det return to the castle wolfenstien. WWII rules!
Life in the 21st century is great! finns ju hur mycket som helst att göra och läsa!
June 17, 2001
On 2001-09-19 02:34, srn wrote:
väntar på cs1.3(refresh 100ggr på cs.net)
trycker en tejprulle emot en finne(acne) 😀
muttrar över att multivitaminen är slut(3 st för 10kr = 3L) 😛
lyssnar på musik(dmx)thats my life
Skönt med lite folk som har lite musiksmak....nice dude 😀
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
1 Guest(s)