ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 4, 2002
Apropå allvarligare än vad man tidigare trott... dödssiffran har 25 dubblats på ett dygn, det om något är allvarligare än vad man trott... skulle inte förvåna mig om dödssiffrorna kommer hamna på det dubbla om man räknar med all indirekt skada i form av sjukdomar och epidemier... dvs värre än WTC.
May 17, 2002
Vamp wrote: Chernobyl (stava) 2?
Ser inte bra ut. Hoppas inget händer. Fast vadgör det, Jorden går ju under snart av en astroid iaf enlig aftonbladet så 😛
först: Tjernobyl.
sedan: Jorden kommer inte gå under pga någon sabla asteroid, jorden kommer att utplånas av Vogonernas konstruktionsflotta 😛
Krqagyzzz wrote: [quote=Vamp]Chernobyl (stava) 2?
Ser inte bra ut. Hoppas inget händer. Fast vadgör det, Jorden går ju under snart av en astroid iaf enlig aftonbladet så 😛
sedan: Jorden kommer inte gå under pga någon sabla asteroid, jorden kommer att utplånas av Vogonernas konstruktionsflotta 😛
Du glömde Harrisburg..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
May 17, 2002
ilg@dd wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Vamp]Chernobyl (stava) 2?
Du glömde Harrisburg..
va? jag?
hur det än är så kan man inte riktigt räkna Harrisburg, det läckte ju aldrig ut något där om man nu skall räkna sådat (fast härdsmälta var det iaf).
June 5, 2004
Är nog bara ännu en sån där grej som aftonbladet får hela grejjen att verka värre än vad det är.
Klart att det läcker in lite vatten i byggnaden eller?
jag vet ju inte så mycket om kärnkraftverk, men det kan väl inte vara så farligt om det kommer in lite vatten i byggnaden väl?
July 27, 2002
azN- wrote: Är nog bara ännu en sån där grej som aftonbladet får hela grejjen att verka värre än vad det är.
jag vet ju inte så mycket om kärnkraftverk, men det kan väl inte vara så farligt om det kommer in lite vatten i byggnaden väl?
Ett kärnkraftverk är ett kraftverk som producerar elektricitet med hjälp av atomkraft.
El + Vatten = Nej
Men såklart så är det ju mycket skyddat och så..
May 17, 2002
azN- wrote: Är nog bara ännu en sån där grej som aftonbladet får hela grejjen att verka värre än vad det är.
Inte bra om det kommer åt elektroniken om man säger så. Kärnkraftverk har alltid två reservsystem så man kan ju hoppas att något funkar.
June 5, 2004
Krqagyzzz wrote: [quote=azN-]Är nog bara ännu en sån där grej som aftonbladet får hela grejjen att verka värre än vad det är.
Inte bra om det kommer åt elektroniken om man säger så. Kärnkraftverk har alltid två reservsystem så man kan ju hoppas att något funkar.
Jo men jag menar det att eftersom AB alltid överdriver så kanske det inte är så farligt som man kan tro...
January 17, 2002
Tror inte det är nån vidare fara
http://asdfg.mine.nu/~rehabdol.....eplane.wmv
Det där klarar ett kärnkraftverk av, då ska det fan palla en liten våg också
May 17, 2002
azN- wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=azN-]Är nog bara ännu en sån där grej som aftonbladet får hela grejjen att verka värre än vad det är.
Jo men jag menar det att eftersom AB alltid överdriver så kanske det inte är så farligt som man kan tro...
man kan ju alltid hoppas, troligen är det nog bara någon värmeväxlare på sjövattensidan eller något i den stilen som har rasat, eller så kanske det vara har kommit in lite vatten i omklädningsrummet 😛
1 Guest(s)