September 28, 2004
Nu lackar jag ur totalt!
Vad är det för fel på FLUGOR!? Varför måste dom hålla på att sätta sig på en hela jävla tiden? Förstår dom inte att man vill döda dom eller? Och sen är det ju inte så att dom ger upp efter ett tag, utan dom ska försöka hela dagen tills man lackat ur så totalt att man håller på att välta allt i rummet i sin jakt för att döda den.
Tankar från en fluga: Bzzzz.....åh, titta! En jättestor vandrande växt som viftar och slår efter mig så fort jag kommer nära. Den ska jag sitta på? 😀
Ja...som ni förstår så tycker jag inte om flugor 😛
August 29, 2004
whoracle wrote: att flugorna sätter sig på en har jag inte haft, däremot var det flugkonferens i mitt rum förra helgen.. slog ihjäl runt 10-15st på två dar 😉
Så många slog jag ihjäl kanske varje dag i sommras. Jag bor på gård och farsan är bonde med en massa kossor = massa flugor. Myggorna är däremot inte så mycket här och dom är mer irriterande än flugor imo.
September 1, 2002
Flugor är irriterande men inte så svåra att ha ihjäl. Getingar, däremot, är riktigt hemska. Jag är en geting-magnet. Jag har t.ex. aldrig varit på stranden utan att ha fått en geting på mig. Och om det kommer in getingar i huset så skall dom självklart in och klättra i öronen på mig.
May 17, 2002
Pluxor wrote: köp en elektrisk flugsmälla och dräm till dom när de går till attack 🙂
de är farliga, det bara smäller till i armen när man pillar på de där metallstängerna..
btw, från och med nu så tycker jag vi skall sluta kalla myggor för myggor och istället börja använda deras riktiga namn Vampyrinsekter
2 Guest(s)