June 3, 2001
http://www.aftonbladet.se/vss/.....09,00.html
När ska detta vansinne sluta? 😡
July 14, 2004
Pff, hon borde dränkas i pengar och asen som gjorde det borde våldtas av 15 afrika negrer med 100 centimeter kukar så den kommer ut ur käften på asen.
Jävla fittskitlaagväsende som låter sånt här hända. mata hunden med pungkulorna på asen (klipp inte av dom först, utan låt hunden äta rakt av)
:@ :@ :@ :@ :@
May 1, 2005
Nomic wrote: Pff, hon borde dränkas i pengar och asen som gjorde det borde våldtas av 15 afrika negrer med 100 centimeter kukar så den kommer ut ur käften på asen.
j**la fittskitlaagväsende som låter sånt här hända. mata hunden med pungkulorna på asen (klipp inte av dom först, utan låt hunden äta rakt av)
:@ :@ :@ :@ :@
Ok, så jag tar det som att 14 åringen inte gjorde nått. Isf är det för jävligt. Är lika arg som Nomic nu.
March 19, 2003
Gueno wrote: [quote=aftonbladet.se]De sänkte flickans skadestånd:
Bertil Hübinette, 66, hovrättspresident, ordförande.
Per-Göran Öjeheim, 60, hovrättslagman.
Göran Olsson, 60, hovrättsråd.
Wilhelm Wesslund, 75, nämndeman.
Marianne Jansson, nämndeman.
j**la gubbjävlar! 😡
gillar säkert småflickor alle hoppa också.
June 26, 2005
September 2, 2003
Gueno wrote: Undrar hur det skulle sett ut om det var deras egna familjer...
Livstid + minst 1 mille i skadestånd.
Det skulle aldrig kunna hända... det kallas för "jäv"....
Men jag instämmer det är åt helvette, men rättsväsendet är ju knappast det enda som är åthelvette i Sverige idag.
June 18, 2001
Inte för att vara oförskämd, men jag tror inte ni har en aning om vilka straffsatser som gäller för vad när ni nu anklagar rätten.
Förekommer ordet "sänka" skriker folk automatiskt att det är katastrof. Säger någon "höj" så jublar alla. Det kvittar om man utgår från 10 miljoner eller 10 kronor.
Bah...
edit: men jag kanske är den enda som inte vill att straff ska sättas beroende på vad aftonbladets läsare känner inför det.
December 29, 2004
Jerry wrote: Inte för att vara oförskämd, men jag tror inte ni har en aning om vilka straffsatser som gäller för vad när ni nu anklagar rätten.
Förekommer ordet "sänka" skriker folk automatiskt att det är katastrof. Säger någon "höj" så jublar alla. Det kvittar om man utgår från 10 miljoner eller 10 kronor.
Bah...
edit: men jag kanske är den enda som inte vill att straff ska sättas beroende på vad aftonbladets läsare känner inför det.
Jag skiter väll i vad AB skriver. Min personliga åsikt är att låta kräket ruttna bort i en cell samt att allt som han äger samt alla tillgångar han har säljs och pengarna ges till flickan.
Detta som manen har gjort är enligt mig det värsta en person kan göra nämligen att våldta ett barn. När personen dessutom gör det en hel natt sammt mördar en person så skulle jag nog vilja se att dom antingen klippte av kuken på äcklet och gav honnon "svensk livstid" eller åckså låste in honnom på äckta livstid. Vad gäller skadestånd så tycker jag som sagt att allt mannen äger ska säljas och pengarna ska ges till flickan dessutom bör man lägga på någon millle så att mannen får något att jobba för i fängelset.
1 Guest(s)