February 11, 2001
June 17, 2001
Jag har rätt nytt kött hos mig då och då, men jag vete fan hur jag ska göra. Känner att jag bara vill slänga mig på soffan ett tag och sen sätt mig framför datorn direkt efter jobbet.
Det som håller mig kvar är nog hennes D kupa NICE!!!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 12, 2001
On 2001-10-15 23:05, Mattias aka [NH]TheGhozt wrote:
Undrar hur jag skall bära mig åt då jag är mer kåt på min flickväns rumskompis än henne själv.. Plastpåsen är ju nästa steget asså.Gillar inte ens min flickvänn längre.. Blivit trött på samma slitna nu efter en månad.
Sicken bock du är..:hehe:
June 17, 2001
Eller, jo.
Hon kommer nog att föbli min för ett bra tag. (Om hon vill det)
För hon är mega söt och har alla kopparna i skåpet och det är ett mega + (Och D kupa)
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 12, 2001
On 2001-10-15 23:24, gumbo wrote:
finns risk att jag e kär å sånna grejjor..hmmm känns rätt bra ändå, det enda jag inte gillar är att hon envisas med att tanka ner skitmusik och kontaminera mina kära scsi diskar med äcklig synth pop...bläääääääääääää!!
Jamen den lilla buggen är väl smällar man kan ta 😀
June 17, 2001
On 2001-10-15 23:24, LeviAthaN wrote:
Det är ju kanon att vara singel!!!Nu kan jag röja runt på stan som en dåre!
En ny varje helg...!
Vad säger att man måste vara singel för att göra det då? :hehe:
/FD. Crew ffs
June 17, 2001
"Shake that funky asses nh boys..." lalala
Cp pigg :eye: och ska upp tidigt imorgon är ingen bra kombination.
Jag får väl :gunsfire: mig själv med en elefantbedövningspil så att man kan snarka på lite inatt :hehe:
/FD. Crew ffs
1 Guest(s)