December 21, 2002
Hmm, min "bar" gjorde jag av en björkskiva och ett kromat ben från ikea som går att justera i höjd så att det passar perfekt. Kommer inte ihåg måtten men längre än 107 cm måste det ska gå att få.
Kanske kan vara nåt? Men ska du ha en annan modell än min med flera ben kanske det inte är att rekommendera då jag gissar att det inte blir så stabilt.
August 20, 2001
Con wrote: Hmm, min "bar" gjorde jag av en björkskiva och ett kromat ben från ikea som går att justera i höjd så att det passar perfekt. Kommer inte ihåg måtten men längre än 107 cm måste det ska gå att få.
Kanske kan vara nåt? Men ska du ha en annan modell än min med flera ben kanske det inte är att rekommendera då jag gissar att det inte blir så stabilt.
Jo jag kollade på de benen på ikea... Men de gick ju bara upp till max 107cm... Tänkte mig lite längre faktiskt...
August 20, 2001
Con wrote: Det kan inte stämma då min bar är nog så hög att jag står och hänger med armbågarna på den (jag är 184cm lång) men men det kan vara mitt minne som spelar mig ett spratt, blir lätt så då man har en bar hemma
Dessa var de enda ben jag hittade på ikea:
3 Guest(s)