December 18, 2001
AMD får 683 miljoner dollar i bidrag av den tyska staten till bygget av en processorfabrik i Dresden. Bygget väntas kosta totalt 2,5 miljarder dollar.
http://idg.se/ArticlePages/200.....CS.dbp.asp
Vad säger man.. Kan dom inte skänka nåra tusen kronor till mig oxå 🙁
July 3, 2003
Json_81 wrote: [quote=Spindel]Spindel får 683 miljoner dollar i bidrag av den svenska staten till bygget av hans superdator
Nja, hoppas kan man ju 🙂
Varför skulle svenska staten ge dig ett bidrag i dollar?
Oj, nu avslöjade jag mig. Svenska staten betalar bara i dollar till hemliga agenter och terrorister. Svenska staten får bidrag från USA och pengarna skickas sedan vidare till mig.
November 22, 2001
Spindel wrote: [quote=Json_81][quote=Spindel]Spindel får 683 miljoner dollar i bidrag av den svenska staten till bygget av hans superdator
Nja, hoppas kan man ju 🙂
Oj, nu avslöjade jag mig. Svenska staten betalar bara i dollar till hemliga agenter och terrorister. Svenska staten får bidrag från USA och pengarna skickas sedan vidare till mig.
Hehe, busted!
Men får en liten nätt suma av...säg 10 miljoner dollar så är din hemlighet säker 😉
July 3, 2003
Json_81 wrote: [quote=Spindel][quote=Json_81][quote=Spindel]Spindel får 683 miljoner dollar i bidrag av den svenska staten till bygget av hans superdator
Nja, hoppas kan man ju 🙂
Hehe, busted!
Men får en liten nätt suma av...säg 10 miljoner dollar så är din hemlighet säker 😉
Okej, men lova att du inte nämner det för någon! Ingen - ABSOLUT INGEN - här på NH forumen får veta att jag är en hemlig agent. 🙄
January 23, 2002
AMD_RULEZ wrote: [quote=Callister]Intel måste ju finnas kvar för att AMD ska räknas som bra, priserna lär ju stiga som fan för AMD om Intel går i konkurs
Drabbar ingen fattig...
Jag tror han menar att om AMD får "monopol" på marknaden så kommer de ju inte att hålla lika låga priser som idag utan öka i pris ganska snabbt, tänk lite 🙄
March 11, 2003
Steel wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=Callister]Intel måste ju finnas kvar för att AMD ska räknas som bra, priserna lär ju stiga som fan för AMD om Intel går i konkurs
Drabbar ingen fattig...
Jag tror han menar att om AMD får "monopol" på marknaden så kommer de ju inte att hålla lika låga priser som idag utan öka i pris ganska snabbt, tänk lite 🙄
Jo, fast sannolikheten att Intel skulle gå i konkurs för att AMDs A64 för tillfället är lite poppis är absolut noll.
Ungefär lika troligt som att Microsoft, Exxon eller Mitsubishi skulle kursa.
De företagen är så integrerade i infrastrukturen att en konkurs inte tillåts.
1 Guest(s)