CoLiC wrote: Analsex är gott 🙂 Be tjejen ta ett lavemang innan ni som är rädda för att stöta på patrull...
Hahahaha, den var bra..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 1, 2002
Endast killar som själva är beredda att få besök i stjärten tycker jag skall ha "rätt" att sätta på andra i fel hål.
Och eftersom jag själv är ytterst tveksam till att få något instoppat där bak i allmänhet så känner jag mig inte berättigad till att sätta på andra på samma ställe heller.
September 19, 2002
Måste väl bli det första att kommentera min ja-röst då nästan ingen annan törs... 😉 Kom igen grabbar det är väl fan inget att skämmas för heller?!? Det är inte direkt bara nån enstaka person som testat om vi säger så, så känsligt ämne är det väl inte.
Har gett, var helt okej enligt både mig & tjejen. Dock så var det hennes förslag, och jag tänkte att "visst, prova kan man ju alltid, då vet man ju iaf". Skulle aldrig ta emot om vi säger så, men att ge funkar faktiskt som "omväxling" eller vad man ska säga. Men så länge båda är med på det (man ska inte tvinga fram sånt här) & ingen känner sig skitnödig just innan så är det lugnt. 😉
Men jag skulle aldrig välja bort "pärleporten" som denstore så passande kallade det, måste jag välja så väljer jag självklart pärleporten utan att blinka. Inget slår honungsgrottan! :bgrin:
January 23, 2002
[ToMaHaWk wrote: ]*Massa text*
Har du erfarenhet av det flera gånger?
Är nämligen så att en tjej från min gamla hemby var på lite äventyr nere i Malmö och Köpenhamn.
Känner inte henne personligen men vet vem det är, hon är två eller tre år äldre än mig.
Men i alla fall så medverkade hon i en porrfilm som jag inte vet namnet på men hon berättade glatt om sina erfarenheter för sina gamla vänninor när hon kom tillbaka igen och några av dem känner jag. 🙂
Till saken hör det att hon alltså hade tagit den där bak, troligen flera killar på inte alltför lång stund, och hon fick gå med blöja i några dagar efter detta för tydligen så kunde det inte riktigt hålla tätt där bak på något vis.
Är detta något du har erfarenhet av? 😕
Inte menat som någon förolämpling, jag bara undrar helt enkelt.
För övrigt kan jag ju säga att jag fick se henne på ett kort ganska nyligen, med kläderna på då, men hon är betydligt snyggare nu för tiden än vad hon var när jag såg henne sist i byn för en jäkla massa år sedan.
Lite silicon bl.a. men de är inte groteskt stora utan lagom, förr hade hon rätt små bröst så det är kanske därför hon gjort det.
Hade ju alltså inte haft något emot att spänna på henne. :bgrin:
December 15, 2003
Eh, hade ett förhållande förra året med en kärring som alltid ville ha den där bak samtidigt som hon körde en dildo i "pärleporten" som denstore så "fint" uttryckte. Men hon var nog den mest avancerade jag stött på genom åren, tom en gunga hade hon hängades från taket ovanför sängen...
Annars har det bara varit som man testat, man måste vara mycket försiktig då det faktiskt ger skada där bak men vissa kvinnor (ett försvinnande litet fåtal) tänder alltså på det och så som det ser ut i porrfilm funkar alltså inte i verkligheten.
2 Guest(s)