March 14, 2004
fastbullit wrote: [quote=ocz][quote=AMD_RULEZ][quote=ocz]anall sexe gött
Det säger killen som inte vält nån tjej, och kommer behöva några decennier till, såsom han håller på på msn...;)
Sprit är förödande...
men ocz du dricker ju bara cider
Jag drack massa av den där äckliga häxan + två 7.0or, ja.
March 10, 2002
fastbullit wrote: [quote=ocz][quote=AMD_RULEZ][quote=ocz]anall sexe gött
Det säger killen som inte vält nån tjej, och kommer behöva några decennier till, såsom han håller på på msn...;)
Sprit är förödande...
Cider? Är det samma sak som fjollöl? 8)
February 22, 2003
ocz wrote: [quote=fastbullit][quote=ocz][quote=AMD_RULEZ][quote=ocz]anall sexe gött
Sprit är förödande...
September 28, 2003
BelGarath wrote: [quote=ocz][quote=fastbullit][quote=ocz][quote=AMD_RULEZ][quote=ocz]anall sexe gött
Sprit är förödande...
dehman och belga förstår precis :)R
December 15, 2002
Vitamin-C wrote: jag ser det som en lite interesant tanke att ha med en tjej men fan ja skulle aldrig kunna göra det. vad tjänar man på det?!? den ena parten har ju ingen njutning...
Hur kan du veta de om du aldrig provat? Generellt kanske man kan säga att de flesta tjejer tycker illa om de. Fast detta har ofta sin förklaring i att killen ej vet hur man ska göra. De finns nog lika många böjelser som de finns människor på jorden. Alla tänder på olika saker, så självklart finns de tjejer som gillar detta, även om de mest blivit poppis pga. porrfilmer.
May 17, 2004
ManicBlue wrote: [quote=Vitamin-C]jag ser det som en lite interesant tanke att ha med en tjej men fan ja skulle aldrig kunna göra det. vad tjänar man på det?!? den ena parten har ju ingen njutning...
Hur kan du veta de om du aldrig provat? Generellt kanske man kan säga att de flesta tjejer tycker illa om de. Fast detta har ofta sin förklaring i att killen ej vet hur man ska göra. De finns nog lika många böjelser som de finns människor på jorden. Alla tänder på olika saker, så självklart finns de tjejer som gillar detta, även om de mest blivit poppis pga. porrfilmer.
sant att jag inte kan veta innan man provat och att smaken är efter person.
September 19, 2002
Som sagt, så länge det görs på rätt sätt(kondom & massor av glidmedel rekommenderas starkt) och framförallt att båda är med på det och man provar sig fram långsamt så är det okej. Man dunkar inte in den i full syra, då skriker hon nog, men inte av vällust om vi säger så. Millimeter för millimeter i början, om hon inte gillar det så får man låta det vara helt enkelt. Men som sagt, MYCKET glidmedel, att försöka köra utan är inte en bra ide alls.
Fan skulle kanske bli sexterapeut eller nåt... 😉 Eller kanske sluta skriva om såna här saker på ett hårdvaruforum, vad vet jag?
Citat från Percy Tårar: "Det är roten i röven helt enkelt, det är sen gammalt vettu"
September 19, 2002
fastbullit wrote: har inte provat, men det verkar inte så mysigt
Intressant att se på statistiken på röstningen. Av 110 som röstat så har bara 9st svarat att de provat och inte gillat det. 29st har testat och gillat det, övriga har aldrig testat. Om man gillar det eller inte är väldigt olika från person till person samt hur och med vem det genomförs. Enda sättet att veta är att prova om man nu tycker att det verkar intressant. Men man ska aldrig tvinga fram det som sagt.
September 28, 2003
[ToMaHaWk wrote: ][quote=fastbullit]har inte provat, men det verkar inte så mysigt
Intressant att se på statistiken på röstningen. Av 110 som röstat så har bara 9st svarat att de provat och inte gillat det. 29st har testat och gillat det, övriga har aldrig testat. Om man gillar det eller inte är väldigt olika från person till person samt hur och med vem det genomförs. Enda sättet att veta är att prova om man nu tycker att det verkar intressant. Men man ska aldrig tvinga fram det som sagt.
jag har inte sagt att jag aldrig skulle prova. Men för att göra ett uttalande om hur jag tycker så måste jag veta, och det gör jag inte. Men själv så tycker jag inte det verkar så mysigt, det kanske är det men.........
röstade: fundersam
February 1, 2002
[ToMaHaWk wrote: ][quote=fastbullit]har inte provat, men det verkar inte så mysigt
Intressant att se på statistiken på röstningen. Av 110 som röstat så har bara 9st svarat att de provat och inte gillat det. 29st har testat och gillat det,
Mjo det är knepigt... Jag har aldrig fått erbjudandet och inte tagit initiativet 🙂
4 Guest(s)