September 19, 2002
nivaman wrote: det Àr som med stickproppar...
pinnen passar inte ihop med pinnen...
HÄller med pÄ den punkten, man ska vara öppen för att prova nya saker, givetvis inom vissa grÀnser. Men att testa nya saker Àr nyttigt för ett förhÄllande, blir liksom mer spÀnning i förhÄllandet dÄ. Om man törs prova nya saker sÄ kan man lÀra sig mycket om bÄde sig sjÀlv & sin partner.
February 16, 2004
nivaman wrote: [quote=fastbullit][quote=nivaman]jag lever efter devisen att man ska testa allt utom incest och surströmming... đ
ghey ocksĂ„? đ
okej... incest, sĂŒrströmming och samma kön... đź
Jag har inte Àtit surströming tror jag men vad Àr det igentligen för del med det har nÄn som inte gillar det ens Àtit det eller gÄr de pÄ lukten.
Lukten passar ju dÄ ihop med topic lukt i analen.
July 18, 2003
Hmm, kan inte förstÄ varför man vill göra nÄgot sÄdant. Det kanske Àr skönt, men varför prova nÀr det finns tvÄ andra hÄl pÄ tjejer som fungerar utmÀrkt!
Tror att det Àr mycket pga porrfilmer mÄnga vill testa, i de flesta filmerna sÄ Àr det ju oftast sÄ hÀr:
avsugning - sex - rövknulleri - satsa i ansiktet
Detta var mina tankar iallafall...
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal nÀr man slutar att leka"
October 24, 2002
*blitz* wrote: Hmm, kan inte förstÄ varför man vill göra nÄgot sÄdant. Det kanske Àr skönt, men varför prova nÀr det finns tvÄ andra hÄl pÄ tjejer som fungerar utmÀrkt!
Tror att det Àr mycket pga porrfilmer mÄnga vill testa, i de flesta filmerna sÄ Àr det ju oftast sÄ hÀr:
avsugning - sex - rövknulleri - satsa i ansiktetDetta var mina tankar iallafall...
För att testa nÄgot nytt, som troligen en jÀkla massor av andra redan skrivit.
Faktum Àr att sista biten av tarmen inte tom frÄn avföring sÄ lÀnge man inte Àr vÀldigt skitnödig. Vad som dock kan vara lite farligt Àr att ta den frÄn analt till vaginalt/oralt, dÄ det följer med en del bakterier som kan vara lite farliga. Sedan vad man Àr Àkligt och inte, Àr en annan sak.
1 Guest(s)