June 20, 2002
BarateaU wrote: Blev lite snurrig när jag såg Sesong 5 då jag hade sett samma sak innan men jag fatta inte hur de kunde komma sig. Men nu fattar jag eftersom ni säger att de hade skrapat ihopp resterna till sesong 5
Dock så sänds ju sällan avsnitten i exakt ordning de gjorts vad gäller animerade serier, så lite blandat är det ju i tidigare säsonger också...
March 19, 2003
boogey wrote: [quote=BarateaU]Blev lite snurrig när jag såg Sesong 5 då jag hade sett samma sak innan men jag fatta inte hur de kunde komma sig. Men nu fattar jag eftersom ni säger att de hade skrapat ihopp resterna till sesong 5
Dock så sänds ju sällan avsnitten i exakt ordning de gjorts vad gäller animerade serier, så lite blandat är det ju i tidigare säsonger också...
Jag såg alla i ordning då jag hade alla BOX'arna.
Annars hänger de inte riktigt ihopp då avsnitten kan ha samband.
June 20, 2002
BarateaU wrote: [quote=boogey][quote=BarateaU]Blev lite snurrig när jag såg Sesong 5 då jag hade sett samma sak innan men jag fatta inte hur de kunde komma sig. Men nu fattar jag eftersom ni säger att de hade skrapat ihopp resterna till sesong 5
Jag såg alla i ordning då jag hade alla BOX'arna.
Annars hänger de inte riktigt ihopp då avsnitten kan ha samband.
har också boxarna... så de ligger i produktionsordning där?
har inte tänkt på om de gör det...
På TV sändes de ju inte i riktig produktionsordning iallafall vad jag minns...
June 20, 2002
BelGarath wrote: dom där j**la boxarna kostar 2000 spänn tillsammans!!! Fy fan asså det svider i plånboken
jo, man får ta det i etapper...
fick tredje nu i jul och kommer troligen få den 4:e när jag fyller år om en månad...
Sen blir det till att börja samla Simpsons... 🙂
1 Guest(s)