March 20, 2003
Krqagyzzz wrote: har en tanke angående Ironi^-1
Irnoni är ju när man säger något men menar något annat.
Då måste ju irnoni^-1 vara när man menar något men säger något annat... eller blir det samma sak... fast tvärt om..
Ditt resonemang håller inte, först har du en tanke om ironi^(-1) sen börjar du dra paralleller med irnoni som är ngt helt annat.
May 17, 2002
Pim_ wrote: [quote=Krqagyzzz]har en tanke angående Ironi^-1
Irnoni är ju när man säger något men menar något annat.
Då måste ju irnoni^-1 vara när man menar något men säger något annat... eller blir det samma sak... fast tvärt om..
Ditt resonemang håller inte, först har du en tanke om ironi^(-1) sen börjar du dra paralleller med irnoni som är ngt helt annat.
jajaja....
November 26, 2002
PaiN wrote: Ärligt talat; vem bryr sig? Att böja ett ord eller innerbörden ett ord med ett mattematiskt tal är väl höjden av irrelevans?
*innebörden, matematiskt
😉
sen så gör han egentligen inte det, han vill bara veta motsatsen, det är bara det att han är en sån person som har svårigheter att göra saker på det lättaste sättet.
förresten, jag håller fortfarande inte riktigt med om definitionen av ironi, och vill snarare definiera det med hjälp av att referera till Murphys lag samt sången av Alanis Morissette.
Att säga någonting och mena någonting annat må vara ironi, men jag vill snarare kalla det sarkasm.
October 27, 2001
Öwall wrote: [quote=PaiN]Ärligt talat; vem bryr sig? Att böja ett ord eller innerbörden ett ord med ett mattematiskt tal är väl höjden av irrelevans?
*innebörden, matematiskt
😉
sen så gör han egentligen inte det, han vill bara veta motsatsen, det är bara det att han är en sån person som har svårigheter att göra saker på det lättaste sättet.
förresten, jag håller fortfarande inte riktigt med om definitionen av ironi, och vill snarare definiera det med hjälp av att referera till Murphys lag samt sången av Alanis Morissette.
Att säga någonting och mena någonting annat må vara ironi, men jag vill snarare kalla det sarkasm.
😛 Jag var trött och skrev inlägget snabbt, so sue me.
Får du någon sexuell tillfredsställelse av att referera till Murphys lag? (Ärlig undran) 😉
Han är tydligt på helt fel spår om han vill bevisa motsatsen av ett ord/dess betydelse genom att skriva till ett (-^-1). Om han nu mot alla fakta vill få reda på motsatsen, varför då inte gå in på något mer intressant? Ketchup^-1 ?
November 26, 2002
PaiN wrote: 😛 Jag var trött och skrev inlägget snabbt, so sue me.
Får du någon sexuell tillfredsställelse av att referera till Murphys lag? (Ärlig undran) 😉
Han är tydligt på helt fel spår om han vill bevisa motsatsen av ett ord/dess betydelse genom att skriva till ett (-^-1). Om han nu mot alla fakta vill få reda på motsatsen, varför då inte gå in på något mer intressant? Ketchup^-1 ?
SENAP!!
October 27, 2001
Öwall wrote: [quote=PaiN]:P Jag var trött och skrev inlägget snabbt, so sue me.
SENAP!!
Då kan det ju lika väl vara kebab.
Annars kan vi bara kallt acceptera att det är en idiotisk diskussion och lägga ner och gå hem.
November 26, 2002
BelGarath wrote: [quote=Vaniljflickan]Som låtsasmoderator skulle jag citerat Skiroy här:
"Tråd jävligt mycket låst"
Nej nej
han skulle säga nått i stil med
Grabbar nu har denna tråden spårat ur
*skramlar med nycklarna*
lite faderligt och myndigt sådär
jag tror att han kommer skriva typ:
"Tråden är öppen^-1 ahahahaha"
1 Guest(s)