May 17, 2002
Öwall wrote: [quote=PaiN]Ärligt talat; vem bryr sig? Att böja ett ord eller innerbörden ett ord med ett mattematiskt tal är väl höjden av irrelevans?
*innebörden, matematiskt
😉
sen så gör han egentligen inte det, han vill bara veta motsatsen, det är bara det att han är en sån person som har svårigheter att göra saker på det lättaste sättet.
förresten, jag håller fortfarande inte riktigt med om definitionen av ironi, och vill snarare definiera det med hjälp av att referera till Murphys lag samt sången av Alanis Morissette.
Att säga någonting och mena någonting annat må vara ironi, men jag vill snarare kalla det sarkasm.
jag har nog kanske lite problem med att göra det svåraste på det enklaste settet. Jag vet inte ifall min definitionen av ironi är korrekt... jag bara undrar vad ironi^-1 är.. jag kommer inte att kunna gå vidare i livet fören jag vet vad det innebär.
October 27, 2001
Krqagyzzz wrote: jag har nog kanske lite problem med att göra det svåraste på det enklaste settet. Jag vet inte ifall min definitionen av ironi är korrekt... jag bara undrar vad ironi^-1 är.. jag kommer inte att kunna gå vidare i livet fören jag vet vad det innebär.
Jag undrar hur långt universum sträcker sig, men inte skapar jag en ny tråd på NH varje kvartal för det.
June 20, 2002
Öwall wrote: [quote=PaiN]Ärligt talat; vem bryr sig? Att böja ett ord eller innerbörden ett ord med ett mattematiskt tal är väl höjden av irrelevans?
*innebörden, matematiskt
😉
sen så gör han egentligen inte det, han vill bara veta motsatsen, det är bara det att han är en sån person som har svårigheter att göra saker på det lättaste sättet.
förresten, jag håller fortfarande inte riktigt med om definitionen av ironi, och vill snarare definiera det med hjälp av att referera till Murphys lag samt sången av Alanis Morissette.
Att säga någonting och mena någonting annat må vara ironi, men jag vill snarare kalla det sarkasm.
Och varför skulle inte båda definitioerna kunna stämma...???
May 17, 2002
PaiN wrote: [quote=Krqagyzzz]jag har nog kanske lite problem med att göra det svåraste på det enklaste settet. Jag vet inte ifall min definitionen av ironi är korrekt... jag bara undrar vad ironi^-1 är.. jag kommer inte att kunna gå vidare i livet fören jag vet vad det innebär.
Jag undrar hur långt universum sträcker sig, men inte skapar jag en ny tråd på NH varje kvartal för det.
det gör inte jag heller, det var inte mer en en månad sedan jag startade den förra tråden om ironi^-1. anledningen till att jag gjorde en ny tråd var att jag hade fått en liten tanke om vad det igentligen betydde och ville tack vare det sprida mina tankar om vad i gentligen ironi^-1 är, var och varför.
March 1, 2004
Krqagyzzz wrote: har en tanke angående Ironi^-1
Ironi är ju när man säger något men menar något annat.
Då måste ju ironi^-1 vara när man menar något men säger något annat... eller blir det samma sak... fast tvärt om..
Det där "eller blir det samma sak... fast tvärt om" Menar du att det blir vad ironi är? eller vad menar du.. fast tvärt om? 😛
November 5, 2001
PaiN wrote: [quote=Arny]Innerst inne vet jag, Krqagyzzz och resten av den intelligenta världen att svaret är 42.
Jag tycker genuint synd om er vars liv kretsar runt en bok. O:)
Det är synd att en del inte har förstått innebörden av "Liftarens Guide till Galaxen". Jag påstår att LGTG kan jämnställas med Bibeln eller andra religösa dokument. Som de flesta vet har vi människor för det flesta olika tro.
May 17, 2002
Arny wrote: [quote=PaiN][quote=Arny]Innerst inne vet jag, Krqagyzzz och resten av den intelligenta världen att svaret är 42.
Jag tycker genuint synd om er vars liv kretsar runt en bok. O:)
Det är synd att en del inte har förstått innebörden av "Liftarens Guide till Galaxen". Jag påstår att LGTG kan jämnställas med Bibeln eller andra religösa dokument. Som de flesta vet har vi människor för det flesta olika tro.
jag vill nog gå lite längre där och säga att LGTG är en bok som står ÖVER Bibeln och andra religösa skrifter
May 17, 2002
Arny wrote: [quote=Krqagyzzz] jag vill nog gå lite längre där och säga att LGTG är en bok som står ÖVER Bibeln och andra religösa skrifter
Krqagyzzz har givetvis helt rätt. Hoppas att snokjägarrobotarna inte kommer och tar mig nu när jag har hädat.
det tror jag nog inte.. de kommer nog däremot å ta Pain med tanke på hans hädiska snack om psyket..
November 5, 2001
Krqagyzzz wrote: det tror jag nog inte.. de kommer nog däremot å ta Pain med tanke på hans hädiska snack om psyket..
Skönt att höra...
Inte mer än rätt att de tar Pain med tanke på att han har besudlat den sanna läran genom som inskränkta snack. Om du sträckläser LGTG och besöker 42 kanske snokjägarrobotarna ser din hädelse med blidare ögon.
May 17, 2002
Arny wrote: [quote=Krqagyzzz]det tror jag nog inte.. de kommer nog däremot å ta Pain med tanke på hans hädiska snack om psyket..
Skönt att höra...
Inte mer än rätt att de tar Pain med tanke på att han har besudlat den sanna läran genom som inskränkta snack. Om du sträckläser LGTG och besöker 42 kanske snokjägarrobotarna ser din hädelse med blidare ögon.
men då ska du allt ha bra tur, Pain. Snokjägarrobotarna kommer nog ta dig till Vidgadevyervortex och det är minsan inget roligt det inte.
October 27, 2001
Så tokigt...
Jag tänker inte sänka mig till eran dagisnivå-diskussion. Om nu ni får en kick eller annorlunda tillfredsställelse av att snacka om era hittepå böcker så får ni väl fortsätta med det, men gör det i priv mellan er två. Annars finns det väl forum för samhällets utstötta som söker sig till samma kretsar som er. 🙂
November 5, 2001
PaiN wrote: Så tokigt...
Jag tänker inte sänka mig till eran dagisnivå-diskussion. Om nu ni får en kick eller annorlunda tillfredsställelse av att snacka om era hittepå böcker så får ni väl fortsätta med det, men gör det i priv mellan er två. Annars finns det väl forum för samhällets utstötta som söker sig till samma kretsar som er. 🙂
Verkar som om du inte klarar av att hantera sanningen. Din okunskap lyser tydligt igenom din tuffa fasad.
1 Guest(s)