Ang. månlandningen|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Ang. månlandningen
davidhellmyrs
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1553
sp_UserOfflineSmall Offline
711342
September 4, 2004 - 10:54 am
sp_Permalink sp_Print

Tack Spazz. Rättså intressant ändå med konspirationstankar. Ganska intresserad av sånt på sistonde.

Tvivlade lite igår på månlandningen, eftersom man ändå blir präglad av en sån ändå hyffsat välgjort "film". Men efter att ha läst "ufo" länken ovan med förklaringar, och även testat visa saker (med överexponering och så vidare) förstår man att det ändå på något sätt är just "konspiration".

Jag menar, inte är NASA så klantiga så de medvetet hade "gömt" korsett bakom vissa delar i "bilden de tog"? Om de hade manipulerats så hade ju givetviss "korsett" kommit ovanför, och inte under. Vilket måste vara svårare. Inte gör man det medvetet.

Ska se:
http://www.imdb.com/title/tt0317910/

Ikväll. Lite mer konspiration 😛

spazz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1101
711347
September 4, 2004 - 10:56 am
sp_Permalink sp_Print

http://www.jaxa.jp/missions/pr.....dex_e.html

Verkar som att japan ska skicka upp sin första expedtition till månen redan i år. 🙂

Keffing
Member
Medlem
Forum Posts: 5118
711523
September 4, 2004 - 3:25 pm
sp_Permalink sp_Print

HELIX wrote: Tror ni på Konspiration 58 också eller??

nej men jag tror på att pentagonkrashen var fakead... looooooool

Quarzi
Member
Medlem
Forum Posts: 2716
711532
September 4, 2004 - 3:33 pm
sp_Permalink sp_Print

vetefan vad jag ska tro.. en sak som jag funderat över är att man bara hört om månlandningen 1969.. sen har iaf inte jag eller mina föräldrar hört att någon mer varit på månen. finns det fler "bevis" på att folk varit där? (inte bara en lista med namn då utan typ nya bilder osv?)

spazz
Kommer du hit ofta?
Medlem
711566
September 4, 2004 - 4:15 pm
sp_Permalink sp_Print

Quarzi wrote: vetefan vad jag ska tro.. en sak som jag funderat över är att man bara hört om månlandningen 1969.. sen har iaf inte jag eller mina föräldrar hört att någon mer varit på månen. finns det fler "bevis" på att folk varit där? (inte bara en lista med namn då utan typ nya bilder osv?)

Ingen människa har varit på månen sedan apolloprogrammet. I nuläget är det alldeles för dyrt med månresor.

Quarzi
Member
Medlem
Forum Posts: 2716
711585
September 4, 2004 - 4:37 pm
sp_Permalink sp_Print

sPaZz wrote: [quote=Quarzi]vetefan vad jag ska tro.. en sak som jag funderat över är att man bara hört om månlandningen 1969.. sen har iaf inte jag eller mina föräldrar hört att någon mer varit på månen. finns det fler "bevis" på att folk varit där? (inte bara en lista med namn då utan typ nya bilder osv?)

Ingen människa har varit på månen sedan apolloprogrammet. I nuläget är det alldeles för dyrt med månresor.

just det som gör mig misstänksam

spazz
Kommer du hit ofta?
Medlem
711640
September 4, 2004 - 5:44 pm
sp_Permalink sp_Print

Quarzi wrote: [quote=sPaZz][quote=Quarzi]vetefan vad jag ska tro.. en sak som jag funderat över är att man bara hört om månlandningen 1969.. sen har iaf inte jag eller mina föräldrar hört att någon mer varit på månen. finns det fler "bevis" på att folk varit där? (inte bara en lista med namn då utan typ nya bilder osv?)

just det som gör mig misstänksam

Varför det? Det finns inga politiska anledningar att åka dit längre.

Jekyll 3000
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1330
711699
September 4, 2004 - 8:06 pm
sp_Permalink sp_Print

Quarzi wrote: vetefan vad jag ska tro.. en sak som jag funderat över är att man bara hört om månlandningen 1969.. sen har iaf inte jag eller mina föräldrar hört att någon mer varit på månen.

Jänkarna har landat gubbar på månen 6 ggr. 12 personer totalt.

WeBB
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 79
711709
September 4, 2004 - 8:22 pm
sp_Permalink sp_Print

Vart kan man få tag på Dokumentären?????

Dehman
Member
Medlem
Forum Posts: 7340
711732
September 4, 2004 - 8:56 pm
sp_Permalink sp_Print

sPaZz wrote: [quote=Quarzi]vetefan vad jag ska tro.. en sak som jag funderat över är att man bara hört om månlandningen 1969.. sen har iaf inte jag eller mina föräldrar hört att någon mer varit på månen. finns det fler "bevis" på att folk varit där? (inte bara en lista med namn då utan typ nya bilder osv?)

Hur vet du? :> Alltså att där varit någon överhuvudtaget. Själv vet jag inte vad jag ska tro. #-o

Helix
Member
Medlem
Forum Posts: 4867
711745
September 4, 2004 - 9:08 pm
sp_Permalink sp_Print

Dehman wrote: Hur vet du? :> Alltså att där varit någon överhuvudtaget. Själv vet jag inte vad jag ska tro. #-o

Men titta igenom de äldre inläggen ffs 😀

spazz
Kommer du hit ofta?
Medlem
711758
September 4, 2004 - 9:23 pm
sp_Permalink sp_Print

Dehman wrote: [quote=sPaZz][quote=Quarzi]vetefan vad jag ska tro.. en sak som jag funderat över är att man bara hört om månlandningen 1969.. sen har iaf inte jag eller mina föräldrar hört att någon mer varit på månen. finns det fler "bevis" på att folk varit där? (inte bara en lista med namn då utan typ nya bilder osv?)

Hur vet du? :> Alltså att där varit någon överhuvudtaget. Själv vet jag inte vad jag ska tro. #-o

Jag vet inte men jag hoppas och tror. 😉 Det som väger tyngst enligt mig är ju att Sovjet trodde på det.

Tindy
Member
Medlem
Forum Posts: 5044
711944
September 5, 2004 - 8:55 am
sp_Permalink sp_Print

WeBB wrote: Vart kan man ladda ner filmen...har letat men hittar den inte...???

Conspiracy Theory - Did we land on the moon.avi
Size=120.16MB

Det borde hjälpa dig lite 😉

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 82
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL