February 4, 2003
Tack Spazz. Rättså intressant ändå med konspirationstankar. Ganska intresserad av sånt på sistonde.
Tvivlade lite igår på månlandningen, eftersom man ändå blir präglad av en sån ändå hyffsat välgjort "film". Men efter att ha läst "ufo" länken ovan med förklaringar, och även testat visa saker (med överexponering och så vidare) förstår man att det ändå på något sätt är just "konspiration".
Jag menar, inte är NASA så klantiga så de medvetet hade "gömt" korsett bakom vissa delar i "bilden de tog"? Om de hade manipulerats så hade ju givetviss "korsett" kommit ovanför, och inte under. Vilket måste vara svårare. Inte gör man det medvetet.
Ska se:
http://www.imdb.com/title/tt0317910/
Ikväll. Lite mer konspiration 😛
March 15, 2002
http://www.jaxa.jp/missions/pr.....dex_e.html
Verkar som att japan ska skicka upp sin första expedtition till månen redan i år. 🙂
January 14, 2002
vetefan vad jag ska tro.. en sak som jag funderat över är att man bara hört om månlandningen 1969.. sen har iaf inte jag eller mina föräldrar hört att någon mer varit på månen. finns det fler "bevis" på att folk varit där? (inte bara en lista med namn då utan typ nya bilder osv?)
March 15, 2002
Quarzi wrote: vetefan vad jag ska tro.. en sak som jag funderat över är att man bara hört om månlandningen 1969.. sen har iaf inte jag eller mina föräldrar hört att någon mer varit på månen. finns det fler "bevis" på att folk varit där? (inte bara en lista med namn då utan typ nya bilder osv?)
Ingen människa har varit på månen sedan apolloprogrammet. I nuläget är det alldeles för dyrt med månresor.
January 14, 2002
sPaZz wrote: [quote=Quarzi]vetefan vad jag ska tro.. en sak som jag funderat över är att man bara hört om månlandningen 1969.. sen har iaf inte jag eller mina föräldrar hört att någon mer varit på månen. finns det fler "bevis" på att folk varit där? (inte bara en lista med namn då utan typ nya bilder osv?)
Ingen människa har varit på månen sedan apolloprogrammet. I nuläget är det alldeles för dyrt med månresor.
just det som gör mig misstänksam
March 15, 2002
Quarzi wrote: [quote=sPaZz][quote=Quarzi]vetefan vad jag ska tro.. en sak som jag funderat över är att man bara hört om månlandningen 1969.. sen har iaf inte jag eller mina föräldrar hört att någon mer varit på månen. finns det fler "bevis" på att folk varit där? (inte bara en lista med namn då utan typ nya bilder osv?)
just det som gör mig misstänksam
Varför det? Det finns inga politiska anledningar att åka dit längre.
March 10, 2002
sPaZz wrote: [quote=Quarzi]vetefan vad jag ska tro.. en sak som jag funderat över är att man bara hört om månlandningen 1969.. sen har iaf inte jag eller mina föräldrar hört att någon mer varit på månen. finns det fler "bevis" på att folk varit där? (inte bara en lista med namn då utan typ nya bilder osv?)
Hur vet du? :> Alltså att där varit någon överhuvudtaget. Själv vet jag inte vad jag ska tro. #-o
March 15, 2002
Dehman wrote: [quote=sPaZz][quote=Quarzi]vetefan vad jag ska tro.. en sak som jag funderat över är att man bara hört om månlandningen 1969.. sen har iaf inte jag eller mina föräldrar hört att någon mer varit på månen. finns det fler "bevis" på att folk varit där? (inte bara en lista med namn då utan typ nya bilder osv?)
Hur vet du? :> Alltså att där varit någon överhuvudtaget. Själv vet jag inte vad jag ska tro. #-o
Jag vet inte men jag hoppas och tror. 😉 Det som väger tyngst enligt mig är ju att Sovjet trodde på det.
1 Guest(s)