November 29, 2003
Jag blir snart helt kokko i huvet av det här. Jag har gått och funderat på det här i flera dagar. Prostituerade är anska "smarta" egentligen.
Om vi säger att ett samlag kostar 1500:- och hon nullar 5 pers om dagen.
1500:- x 5 personer = 7500:-
7500:- x 5 dagar = 37 500:-
37 500:- 4 veckor = 146 500:-
Kan det verkligen stämma? Isåfall skulle varenda fnask vara rik som ett levande troll. Om det nu INTE stämmer varför nullar dom inte minst 4 pers om dagen 5 dagar i veckan "året runt"? Sedan så har jag ej räknat med oralsex osv.
May 24, 2005
Men sen får ju aldrig den prostituerade pengarna själv, kanske 10-20% Pimpen blir ju snorrik 😉
Sen är många prostituerade och hallickar missbrukare har jag en känsla av, där går en del pengar. Så om du vill tjäna pengar, åk till Colombia en gång i månaden o sälj skiten på blocket...
November 22, 2001
Jag läste om ett par tjejer som jobbade några veckor för att ha råd med en resa. Tror de fick ihop 30 000 var i fickpengar utöver vad nu resan kostade.
Det var en hora som skaffade f-skattesedel för några år sedan. Om jag minns rätt taxerade hon runt 900 000. Hon var med i tv o grejer.
Men jag tvivlar starkt på att de gängar med 5 killar om dagen.
Säg att det tar drygt en timme per gång. Sen ska de hinna fräscha upp sig innan nästa, och kanske förflytta sig.
December 5, 2002
csm101 wrote: [quote=Json_81] Det var en *prostituerad* som skaffade f-skattesedel för några år sedan. Om jag minns rätt taxerade hon runt 900 000. Hon var med i tv o grejer.
Och hon påstod att GP var henne hallick... crazy-ass-biatch...
Skön kärring! 😀
Det sjukaste var att hon i dokumentären sa att det faktum att hon jobbade som prostituerad var för hennes barn samma sak som ett jobb i kassan på ICA. HAHA, sjuk...
August 11, 2005
DiZi wrote: [quote=csm101][quote=Json_81] Det var en *prostituerad* som skaffade f-skattesedel för några år sedan. Om jag minns rätt taxerade hon runt 900 000. Hon var med i tv o grejer.
Skön kärring! 😀
Det sjukaste var att hon i dokumentären sa att det faktum att hon jobbade som prostituerad var för hennes barn samma sak som ett jobb i kassan på ICA. HAHA, sjuk...
Det sjukaste tycker jag var när subban skickar ut ungarna med en tjuga var och ber dem komma om en 30 minuter när en gubbe kommer...
November 29, 2003
Json_81 wrote: Jag läste om ett par tjejer som jobbade några veckor för att ha råd med en resa. Tror de fick ihop 30 000 var i fickpengar utöver vad nu resan kostade.
Det var en *prostituerad* som skaffade f-skattesedel för några år sedan. Om jag minns rätt taxerade hon runt 900 000. Hon var med i tv o grejer.Men jag tvivlar starkt på att de gängar med 5 killar om dagen.
Säg att det tar drygt en timme per gång. Sen ska de hinna fräscha upp sig innan nästa, och kanske förflytta sig.
Okey kanske inte 5st men vissa dagar kanske hon bara kör analt då ligger ju priserna oftast på minst 500:- mer än ett vanligt samlag.
Ni var inne på det där med hallick, men jag tror inte det är så många svenska prostituerade som "kör med hallick". Det finns sidor på nätet för förmedling av prostituerade. Fast jag tvivlar endå på att en prostituerad nullar med mindre än 5 pers om dagen. Jag menar dom har ju inget arbets-schema som vi andra har. Dom börjar sin dag när dom känner för det och slutar när dom känner för det.
June 3, 2001
DiZi wrote: [quote=csm101][quote=Json_81] Det var en *prostituerad* som skaffade f-skattesedel för några år sedan. Om jag minns rätt taxerade hon runt 900 000. Hon var med i tv o grejer.
Skön kärring! 😀
Rosina Sambo ni talar om.
November 29, 2003
Jekyll 3000 wrote: Du får väl bli en manshora och ta reda på hur det förhåller sej, återkom med resultat sedan. 🙂
Nja, men snart lär jag ta till diverse metoder.
Det SKA gå och ta reda på ingefär hur mycket en prostituerad tjänar.
Tänk att en sådan människa kan ju gå på a-kassa soc också och på så vis få lite mer cash. :banghead:
January 7, 2006
ZIre wrote: [quote=KorSpo]Statligt styrda bordeller hade varit bra för alla
😛
Vaddå?
Skulle väl vara bra för alla prostituerade med fack, kollektivavtal, minskad risk för misshandel, utnyttjning, droger osv.
Jag säger inte att jag är positiv till det, men det är ett bättre förslag än att det förtjänar en smiley som räcker ut tungan...
February 12, 2003
CasO wrote:
Isåfall skulle varenda *prostituerad* vara rik som ett levande troll.
Vad hjälper rikedom när du bär på dig en massa sjukdomar?
Prositution är äckligt/förnedrande, ni som är för det borde skämmas!!! :spy:
Har du några bättre argument än att det är äckligt/förnedrande?
Statligt kontrollerad prostitution vore faktiskt bra, det enda som står i vägen för det är väl den svenska kärringmoralen, om nånting är det minsta kontroversiellt ska det förbjudas, därmed basta.
October 22, 2002
Mean Machine wrote: [quote=CasO]
Isåfall skulle varenda *prostituerad* vara rik som ett levande troll.
Vad hjälper rikedom när du bär på dig en massa sjukdomar?
Prositution är äckligt/förnedrande, ni som är för det borde skämmas!!! :spy:
Har du några bättre argument än att det är äckligt/förnedrande?
Statligt kontrollerad prostitution vore faktiskt bra, det enda som står i vägen för det är väl den svenska kärringmoralen, om nånting är det minsta kontroversiellt ska det förbjudas, därmed basta.
Du glömde inkludera sjukdomsspridning i mina argument. Sätter du de åt sidan så påverkas samhället negativt på många fronter. Bland annat vad gäller etik och moral, trafficking/pimping, droger, annat olaglig.
Vad lär du barn egentligen när du berättar för dem att det är okej att ta emot pengar för sex? shiiit alltså, du borde kanske anteckna pedofili utspridning oxå.
Sedan förstår jag mig inte på hycklarna. Det är okej att någon annans mor/syster/kusin/dotter etc protistuerar sig/går ut med killar över huvud taget. Men när det kommer till ens egna mor/syster/kusin/dotter så är det ett NO NO. Tänk efter. Den dagen du godkänner att din mamma protistuerar sig är den dagen de borde tillåta laglig protistution. Om du redan nu tycker det är okej så har du definitivt ingen heder kvar i kroppen :S.
Denna text är inte menat mot någon speciell, utan detta är allmänt bara, så ta de inte personligt.
1 Guest(s)