May 17, 2002
Tänkte att vi kunde försöka få varandra att tappa matlusten genom att berätta om våra PERSONLIGA dåliga erfarenheter av restaurangkäk.
Det jag har råkat ut för är inte så farliga saker, förutom otaliga hårstrån etc så har jag (och mina kompisar) åkt på diverse skruvar och en bit tegel i diverse kebabrullar på den lokala pizzerian.
kom igen nu berätta om det mest vedervärdiga! så att vi alla får vomeringskännslor... :spy:
vet inte ifall detta ämne har varit uppe förut. har ett vagt minne av det. om det är så så kan ju någon moderator bränna denna tråden i sin privata värmepanna.
July 22, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=Blaxxor]Har fått en nagel i brödet 2 gånger :bgrin:
fy ***!!!!! :spy:
Ja det var inte så gott kan jag säga. En ostmacka som man precis ska tugga på så känner man att det bara tar stopp när man sätter tänderna i den. Spottar ut den och kikar vad det var så såg jag att det var en nagel :spy:
Har ju hänt 2 ggr med 😡
November 4, 2001
Fick en halv larv i en pizza, alltså en grov vit krabat.
Maskar i plommon, som hoppar upp genom hålen när man tagit första tuggen och sen spottar man ut och då ligger hans polare där med matresterna.
Nån jävla miffoinsekt i jordgubbarna.
Räkskal och musselskal är väll inget farligt, det har ju liksom ändå nuddad allt du käkar... bara att spotta ut.
Men McDonalds är fan värst av alla, särskillt den på sergelgatan...
May 17, 2002
chrippaz wrote: Fick en halv larv i en pizza, alltså en grov vit krabat.
Maskar i plommon, som hoppar upp genom hålen när man tagit första tuggen och sen spottar man ut och då ligger hans polare där med matresterna.
Nån j**la miffoinsekt i jordgubbarna.
Räkskal och musselskal är väll inget farligt, det har ju liksom ändå nuddad allt du käkar... bara att spotta ut.
Men McDonalds är fan värst av alla, särskillt den på sergelgatan...
det som är bra när man hittar något på MC att klaga på är att man får en massa mat-kuponger i ersättning.
February 12, 2003
riwa wrote: Inte resturang iofs...men när vi sov i tält för några år sedan skulle jag äta lite kalla makaroner.....fick snigel i munnen. 😕
Hade du varit fransos hade du haft vett att uppskatta det...;)
Jag då? Nej, jag har inte råkat ut för nånting, förutom hårstrån mellan rostbiffarna i skolan... Men jag blev nog så förbannat sur, tycker nästan synd om den där jävla nuckan som serverar...
July 29, 2005
3 Guest(s)