December 8, 2003
kalle wrote: en gång när jag käkade en kebabtallrik så började salladen att röra på sig och sedan såg jag genomskilniga maskar som kröp om kring
sedan dess har jag aldrig ätit en kebab
å det får nog andra också att sluta äta kebab. fy f** va äckligt!! :spy:
ja har väl inte fått så äckliga saker i maten men i skolan skulle en kompis dela en potatis å nästan hela j*vla potatisen var helt svart! en annan kompis hade fått en köttbulle med typ hälften brosk :cy:
January 28, 2003
HELIX wrote: Och så hår i pizzan.. Men det är ju alltid håriga turkar som gör den så det är väl inte såå konstigt.. De borde dock raka armarna ändå..
Har alltid undrat hur de gör hålen i kebabrullarna och varför där alltid är hår i dem, här är svaret på båda frågorna! :bok:
May 12, 2002
Fan jag kommer inte våga gå på en pizzeria efter den här tråden ju! Det äckligaste jag varit med om var när jag gick i typ 4:an eller nåt och när jag delade en potatis var den fylld med nån slags asvidrig svamp om såg exakt ut som en stor snigelböld! En ond j*vel till lärare tyckte att jag kunde skala bort det lilla av potatisen runtom som var kvar och äta det. jag hatade den j*veln. j*vla barnhatare.
January 14, 2002
Wingman wrote:
Och så hår i pizzan.. Men det är ju alltid håriga turkar som gör den så det är väl inte såå konstigt.. De borde dock raka armarna ändå..
Tror inte att det är så lönsamt. Lär växa ut medan de rakar bort det 🙄
att bränna bort håret fungerar! (jäkla polare att leka med tändare när man sover på lan... har inget hår på halva ena armen!! 👿 )
January 28, 2003
SoulBurn wrote: Vet inte om det var någon här på forumet som sa det eller om jag hörde/läste det någon annanstans.
iaf. någon hade hittat en död mus i en chipspåse, fan va äckligt. 😛
Det var i C/O Segemyhr när Jan-Olof skulle ha ersättning av företag för påhittade saker :bgrin:
March 1, 2004
Var på ett ställe, typ som tacobar för några år sen, då fick jag en hyffsat stor plastbit i min mat, jag sa till chefen för just de stället, då frågade han ifall jag ville ha ny mat men jag hade redan käkat upp maten så jag fick en gratis glass 🙂 Sen kanske två månader efter det så gick jag till samma ställe och sa typ "Tja, kommer du ihåg mig? Ja fick en plstbit i maten för ett tag sen och jag fick en glass för det. Kan jag få en till?" Så fick jag en till gratis glass 😀
December 8, 2003
festisMER wrote: Var på ett ställe, typ som tacobar för några år sen, då fick jag en hyffsat stor plastbit i min mat, jag sa till chefen för just de stället, då frågade han ifall jag ville ha ny mat men jag hade redan käkat upp maten så jag fick en gratis glass 🙂 Sen kanske två månader efter det så gick jag till samma ställe och sa typ "Tja, kommer du ihåg mig? Ja fick en plstbit i maten för ett tag sen och jag fick en glass för det. Kan jag få en till?" Så fick jag en till gratis glass 😀
så det är alltså lönsamt å få nåt äckligt i maten?? 🙄
May 17, 2002
danowani wrote: [quote=festisMER]Var på ett ställe, typ som tacobar för några år sen, då fick jag en hyffsat stor plastbit i min mat, jag sa till chefen för just de stället, då frågade han ifall jag ville ha ny mat men jag hade redan käkat upp maten så jag fick en gratis glass 🙂 Sen kanske två månader efter det så gick jag till samma ställe och sa typ "Tja, kommer du ihåg mig? Ja fick en plstbit i maten för ett tag sen och jag fick en glass för det. Kan jag få en till?" Så fick jag en till gratis glass 😀
så det är alltså lönsamt å få nåt äckligt i maten?? 🙄
det kan du vara säker på. Det finns inte en enda restaurangägare som inte är tillmötesgående när man hittat något ofräsht i maten..
February 3, 2003
Det värsta som hänt mig med mat...Hrm...
Ble tvingad av min lärare när jag var mindre att äta gröna potatisar.......Skolan...
Lite hår och så...Vår skolmat är aldrig färdiglagad...eller så är den det och alldeles för färdiglagad...
Det var en skola som någon dumpat ett avhugget kanin huvud i salladen..Gömt det där...Kommer inte ihåg vilken bara...
January 28, 2003
LorD_Kvadd wrote: Det var en skola som någon dumpat ett avhugget kanin huvud i salladen..Gömt det där...Kommer inte ihåg vilken bara...
Hehe, på vår skola var det någon som lagt en död griskulting i juicebehållaren för något år sedan. Tydligen någon djurrättsidiot som inte tyckte att naturarna skulle läsa anatomi :-k
May 17, 2002
MrWeizel wrote: [quote=LorD_Kvadd]Det var en skola som någon dumpat ett avhugget kanin huvud i salladen..Gömt det där...Kommer inte ihåg vilken bara...
Hehe, på vår skola var det någon som lagt en död griskulting i juicebehållaren för något år sedan. Tydligen någon djurrättsidiot som inte tyckte att naturarna skulle läsa anatomi :-k
vilka skumma typer ni måste gått i skolan med...
January 28, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=MrWeizel][quote=LorD_Kvadd]Det var en skola som någon dumpat ett avhugget kanin huvud i salladen..Gömt det där...Kommer inte ihåg vilken bara...
vilka skumma typer ni måste gått i skolan med...
Detta var innan min tid på skolan. 😉
Blir rätt svårt att bräcka faktiskt... :bgrin:
2 Guest(s)