September 1, 2002
ocz wrote: [quote=Dinos]Red bull är ju inte ens gott, drick något vettigt som ex. vatten i stället.
Redbull är läskigt gott i min mening! Kanske är samma sak som att Vuxna älskar öl 🙄
Var och en har ju sin smak, men vatten gör bättre :] Jag är "vuxen" och jag älskar öl, till en viss gräns!
March 14, 2004
Gascogne wrote: [quote=ocz][quote=Gascogne]Är det de vanliga red bull burkar inte de importerade Thailändska?
Ingen aning.. Det är samma Taurin/Koffein innehåll i dom iaf
Dom Thailändska som är en liten guldburk är lite starkare.
Okey, märker att jag har fått ett rejält energitillskott iaf... 😛
September 1, 2002
kutlo wrote: [quote=BelGarath]Du märker om du druckit för mycket när du får hjärtklappningar
Och hur märker man hjärtklappningar ? :-k vet ens inte vad det är... har alltid undrat 😛
Hjärtat slår fort, du kan känna det som att du blir varm eller lite yr.
Hjärtat kan även slå lite oregelbundet. Har det själv titt som tätt och detta är mina sympton iaf.
September 1, 2002
ocz wrote: Så det är inte farligt med 5 Red Bull för en som jag som väger ca 55-60kg? 🙄 Blevv lite orolig bara.
Fick höra att det var nån som hade dött av 2 st...
Har du grova hjärtproblem ska du inte dricka Red Bull.
Men man bör ju inte häva i sig 10 st. på en timme, lär ej vara bra alls för kroppen.
March 4, 2002
Jag drack sån där skit regelbundet förut, men efter att jag en dag druckit tre stycken powerking under en kort tid, jag mådde piss, kände av det i hjärtat och så. Så jag lovade att jag aldrig skull dricka mer än två om dan :D.
Idag har jag druckit en X-plosiv.
Tre är inte alls mycket, men jag kanske är känslig för det där... vet ej.
March 14, 2004
Dinos wrote: [quote=ocz]Så det är inte farligt med 5 Red Bull för en som jag som väger ca 55-60kg? 🙄 Blevv lite orolig bara.
Fick höra att det var nån som hade dött av 2 st...
Har du grova hjärtproblem ska du inte dricka Red Bull.
Men man bör ju inte häva i sig 10 st. på en timme, lär ej vara bra alls för kroppen.
Vet jag inget om... 🙄
March 4, 2002
Red Rhino är iaf den godaste av de jag smakat. Så jäla god!
http://www.redrhino-energy.com.....art_ok.htm
3 Guest(s)