March 14, 2001
Ang. det där att det skulle vara farligt att dricka Redbull/Powerking och sprit blandat tror jag inte nå på, om man inte är en väldigt känslig person.. Jag har då druckit åtskilliga liter med sprit och powerking och har aldrig blivit dålig eller fått några biverkningar.. Och oftast har jag blandat med den sortens sprit man inte köper på bolaget..
Sen så ske det blandas 50/50, blir godast då eftersom powerking e så gott och sprit lika så..
hmm ja så är det.. 😛
February 1, 2002
Snorch wrote: Ang. det där att det skulle vara farligt att dricka Redbull/Powerking och sprit blandat tror jag inte nå på, om man inte är en väldigt känslig person.. Jag har då druckit åtskilliga liter med sprit och powerking och har aldrig blivit dålig eller fått några biverkningar.. Och oftast har jag blandat med den sortens sprit man inte köper på bolaget..
Sen så ske det blandas 50/50, blir godast då eftersom powerking e så gott och sprit lika så..
hmm ja så är det.. 😛
Farligt o farligt, det går snabbare ut i blodet..... säg det 😉
March 14, 2001
Starscream wrote: [quote=Snorch]Ang. det där att det skulle vara farligt att dricka Redbull/Powerking och sprit blandat tror jag inte nå på, om man inte är en väldigt känslig person.. Jag har då druckit åtskilliga liter med sprit och powerking och har aldrig blivit dålig eller fått några biverkningar.. Och oftast har jag blandat med den sortens sprit man inte köper på bolaget..
hmm ja så är det.. 😛
Farligt o farligt, det går snabbare ut i blodet..... säg det 😉
Då blir man bara full snabbare.. 🙂
1 Guest(s)