January 12, 2004
det är speciellt två som jag tänker på.
* Var trevlig och bemöt andra medlemmar med respekt även om du inte alltid delar deras åsikter.
* De är ej tillåtet att gå till personangrepp och/eller skriva stötande eller ärekränkande inlägg.
var går gränsen igentligen?
Jag vet att jag kan vara rätt korkad och springa på gränsen och vara oförskämd mot vissa, vilket jag gjorde härom dagen i en tråd där jag kallade en medlem för korkad, eller rättare sagt frågade.
Jag vet även att jag inte skulle kalla någon för något jag skulle finna kränkande eller förnedrande.
November 27, 2003
Så länge ingen tar direkt illa upp eller det är fråga om ovanligt taskiga uthängningar så blir det nog knappast varning, men handlar om det ganska solklara regelbrott så ja, ni vet.
Klart man får pika folk och andra för deras dumheter och korkade kommentarer annars vore det ju ett rätt trist forum 😉
//Andreas
August 11, 2005
Delph1 wrote:
Klart man får pika folk och andra för deras dumheter och korkade kommentarer annars vore det ju ett rätt trist forum 😉
//Andreas
Det där är ju väldigt subjektivt... Det som jag kan skaka av mig kanske en annan tar väldigt illa åt sig av.
Men håller med, sarkasm och lite småpik måste vara tillåtet, klarar man inte av sånt bör man kanske inte ge sig in i en diskussion.
2 Guest(s)