hawkie wrote: [quote=Falcon] " Om vi som sköter samhället och tjänar pengar fick röra oss fritt med våra bilar "
Undrar vad det är för "jobb" som sköter hela samhället...Kan det vara Kungen ?
Sveriges dyraste socialfall
För att han får pengar av staten enligt uppgörelse??
Hans "apanage" är ren och skär amortering på en skuld staten har till kungahuset..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 18, 2005
fy fan vilken jävla nöt.. den där rika krösusen kan dra åt h*lvete.
Blir döförbannad när man läser sånt där. Hoppas att det var ett skämt.. annars hoppas jag att ngn vet var han bor och gör ett välbehövligt besök o talar om ett och annat.
Om han är så jäkla rik, ge bort lite till välgörenhet och lev som en vanlig svensson istället.
July 4, 2003
Bogus^ wrote: [quote=Falcon] " Om vi som sköter samhället och tjänar pengar fick röra oss fritt med våra bilar "
Undrar vad det är för "jobb" som sköter hela samhället...Kan det vara Kungen ?
ja, kan det ju vara, han bor ju i innerstan och jag kan inte tänka mig att han går på soc
Har Calle Gurra flyttat =?
Skön snubbe som skrivit det där helt klart. Troligen någon nyrik som inte riktigt har anpassat sig till hur det är att vara Öfvre ännu eller inte ens passar in där men gärna skulle vilja.
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
January 4, 2001
Gueno wrote: [quote=hawkie]Okej,nu är Mitsubishi Sverige typ dyrast i EU på reservdelar(om inte dyrast i världen), men endå.
Hmm... BMW tog 8000:- för att byta ventilgummi.
Å 12500:- för att byta tändstifft.
På en 750 dock.
😛
Tror du det sitter ett ventilgummi av högre klass på en 750 än en 320? 🙂
January 28, 2003
Det är det roligaste jag läst på denna sidan årsskiftet :)R
Att biltullarna skulle höjas till 500/1500kr och just att han säger att det skall betalas kontant är så jävla klockrent :bgrin:
Och som sagt, det värsta är att, skämt eller ej, så har han rätt i vilka det är som försvunnit från gatorna.
Alex_88_ wrote: Tror att en "svenson" sliter mer för samhället en "dom" (han eller hon) gör
Den som sliter mest för samhället blir per automatik de som betalar mest i skatt, och det gör inte "svenssons". Skillnad på att slita för eller åt samhället.
July 4, 2003
Gueno wrote: [quote=Coore]Tror du det sitter ett ventilgummi av högre klass på en 750 än en 320? 🙂
Nä.
Men jenerelt (stava?) är BMW äckligt dyra på både delar och service.
Det kostar förövrigt 30000 att göra en 1000-mila service på en Ferrari. Byte av olja å så. :bgrin:
O en Lamborghini Murcielago kostar 120 000 för första servicen. 🙄
Det finns säkert någon bil som är dyrare. Men ja, jag vet inte riktigt vart jag vill komma med inlägget heller. 😛
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
3 Guest(s)