June 17, 2002
Kör MSN eftersom alla andra gör det.
Men jag e oxå en av dom som började allt IM med ICQ. O som Trådskaparen förklarade om ICQs död tror jag oxå hände.
ICQ försökte poppa till det med ICQ 4 o 5 o 2003 versionerna. Så sög allt ihop. Sen att det kom en jävla massa spam på ICQ gjorde ju inte saken bättre.
O att man var tvungen o komma ihåg sitt ICQ nummer för att logga in sög oxå.
Men inget slår systemet för att skicka o ta emot filer i ICQ. Det saknar jag i MSN. MSN + skickafiler = totalt SKIT.
January 18, 2004
IRC-stats btw =P~
February 12, 2003
paaki wrote: IRC-stats btw =P~
Not fair.
March 10, 2002
Krqagyzzz wrote: Hmm, ingen nämner en GoogleTalk, är det bara i min bekantskapskrets det tar mer och mer mark från lucifers MSN?
Började använda det precis när det kom. Fick några vänner till att använda det men har liksom inte blivit mer. Tråkigt nog, mycket bättre mjukvara imo.
August 22, 2001
Jag pratar bara med en begränsad skara människor som vet att jag blint vägrar ge upp ICQ. Igenkänningseffekten är givetvis högre än i MSN (eftersom ICQ är äldre) och kanske är det det som gör att jag upplever det som användarvänligare. Grafiken är tydligare och roligare.
November 27, 2003
Krqagyzzz wrote:
liksom, tjejerna ska man ha på msn å killarna på mirc
så e de ju bara Hittade det här citatet på Warpdrive, säger kanske något.
Talat av en sann nörd. Jag föredrar väl att ha tjejerna betydligt närmare än så och polarna på kanske lite längre avstånd än tjejerna men ändå inom synfältet 😛
//Andreas
2 Guest(s)