June 17, 2005
min tjej missade ett p-piller och nu säger hon att vi måste vänta med sex i en vecka, det må stämma men hon säger oxå att hon då inte behöver ta något piller alls tills om en vecka och det låter ju bara otroligt korkat så kan det ju inte vara.? eller är det jag som har fel?
vet ni vad som gäller?
June 17, 2005
nja blir svårt det, ska inte va med henne efter idag tills vi kan "leka" lite igen, blir nog bäst så! hon ser detta och det blev bara : JÄVLA MONGO!!!
aja sånt man får ta!
sen samma igen, behöver hon inte ta piller tills vi KAN igen för enligt henne kan hon skippa det!?
March 27, 2003
addeee wrote: nja blir svårt det, ska inte va med henne efter idag tills vi kan "leka" lite igen, blir nog bäst så! hon ser detta och det blev bara : JÄVLA MONGO!!!
aja sånt man får ta!sen samma igen, behöver hon inte ta piller tills vi KAN igen för enligt henne kan hon skippa det!?
Vet inte hur gamla ni i men om ni inte kan ses o göra andra saker än det verkar ni inte ha mycket till relation... Ursäkta mig alltså...
Ang att skippa tabletter, läs på förpackningen...
November 27, 2003
DiDi wrote: Är ni nymfomaner eller vad?
Hennes svar sa nog en del om mognadsgraden och från det kan man kanske dra det hela vidare och ... oj nu höll det på att spåra ur här. Dags att gå en sväng tror jag.
Behöver nog ett break från allt jobb bakom kulisserna med skiroyismen.
//Andreas
October 26, 2003
addeee wrote: min tjej missade ett p-piller och nu säger hon att vi måste vänta med sex i en vecka, det må stämma men hon säger oxå att hon då inte behöver ta något piller alls tills om en vecka och det låter ju bara otroligt korkat så kan det ju inte vara.? eller är det jag som har fel?
vet ni vad som gäller?
Det som gäller är väl främst att tala igenom hur nu båda känner inför sex! Läs på förpackningar och acceptera varandras önskningar.. fan i värsta fall får du va dra en handtrall????? Jag tror du överlever!
June 27, 2002
Och blev hon arg bara för att du frågade i ett forum, där du hänger hur det är så kanske ni eller hon e för unga för sex ändå..:)
Alltså ingen kan ju ta reda på vem det är bara för att du frågar här och vad spelar det för roll egentligen? Alla glömmer p-piller och de flesta har sex..:)
October 26, 2003
BarateaU wrote: Stämmer inte med min tjejs pillier!
Missar du ett skall du ta det så fort som möjligt står det.
Men det är inte de vanliga billiga utan de kostar några hundra, men skall väll vara samma sak som gäller.
Ja, jag tycker oxå det.. det verkar konstigt om p-piller fungerar olika...
March 19, 2003
Finns säkert info här:
http://www.p-guiden.nu/p2006/
1 Guest(s)