Angående problem med flickvännen|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Angående problem med flickvännen
DiZi
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 868
sp_UserOfflineSmall Offline
840401
February 11, 2005 - 6:54 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag tänker ju, varför inte bara ta soffan? Hur j***a svårt kan det vara? 😡

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
840402
February 11, 2005 - 6:55 pm
sp_Permalink sp_Print

Gueno wrote: På nyårsnatten sov jag tillsammans med 2 tjejer varav den ena var en kompis flickvän.
Kan säga att jag låg på min halva och dom på sin HELA natten.

"Köp 2 betala för 1" Barbara räknas inte som tjejjer..
wink

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
840407
February 11, 2005 - 7:02 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag visste att den skulle komma... :bgrin:

DiZi
Kommer du hit ofta?
Medlem
840411
February 11, 2005 - 7:04 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag antar att jag inte annat än får bita ihop helt enkelt, men det är ju svårt... Det enda man tänker på är ju det, får väl ut och ta mig en öl och komma på andra tankar eller nått... 😡

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
840414
February 11, 2005 - 7:08 pm
sp_Permalink sp_Print

DiZi wrote: Jag antar att jag inte annat än får bita ihop helt enkelt, men det är ju svårt... Det enda man tänker på är ju det, får väl ut och ta mig en öl och komma på andra tankar eller nått... 😡

Drick dej för allt i världen inte full...Inte bra när man känner sej nere..Bruakar oftast leda till värre komplikationer..
Spela nått onlinespel eller porrsurfa lite i stället..
wink

Gueno wrote: Jag visste att den skulle komma... :bgrin:

Faen, kunde ju inte låta bli..

laugh

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

DiZi
Kommer du hit ofta?
Medlem
840418
February 11, 2005 - 7:10 pm
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: [quote=DiZi]Jag antar att jag inte annat än får bita ihop helt enkelt, men det är ju svårt... Det enda man tänker på är ju det, får väl ut och ta mig en öl och komma på andra tankar eller nått... 😡

Drick dej för allt i världen inte full...Inte bra när man känner sej nere..Bruakar oftast leda till värre komplikationer..
Spela nått onlinespel eller porrsurfa lite i stället..
wink

Gueno wrote: Jag visste att den skulle komma... :bgrin:

Faen, kunde ju inte låta bli..

laugh

Äsch, jo jag vet. Men men, hoppas det löser sig, mår ju inte bra av sånt här. Men men...

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
840423
February 11, 2005 - 7:27 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag hade nog helt enkelt sagt som det var till han att det stör mig på att han beter sig som han gör. Om han inte inser att hon är tillsammans med mig (dig i detta fallet) så borde han nog vakna upp och inse det.

//Andreas

DiZi
Kommer du hit ofta?
Medlem
840428
February 11, 2005 - 7:36 pm
sp_Permalink sp_Print

Delph1 wrote: Jag hade nog helt enkelt sagt som det var till han att det stör mig på att han beter sig som han gör. Om han inte inser att hon är tillsammans med mig (dig i detta fallet) så borde han nog vakna upp och inse det.

//Andreas

Tack för tipset, antar att jag får ta tag i detta imorgon då vi skulle träffas då...

GeneSiS
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 943
840435
February 11, 2005 - 7:54 pm
sp_Permalink sp_Print

Gueno wrote: På nyårsnatten sov jag tillsammans med 2 tjejer varav den ena var en kompis flickvän.
Kan säga att jag låg på min halva och dom på sin HELA natten.

Ehhh, ska jag tala om varför? Du var för full för ett fuck, annars e du bara skadad.. Gå självmant till nödslakten... 😉

Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)

GeneSiS
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 943
840439
February 11, 2005 - 7:57 pm
sp_Permalink sp_Print

DiZi wrote:
Tack för tipset, antar att jag får ta tag i detta imorgon då vi skulle träffas då...

Och till dig, DiZi.

Lita på din flickvän, inte på din kompis. Tänk själv på hur sugen du skulle vara om du sov med någon pudding och ni båda var så där härligt fulla.. Vill inte stoppa in dolken för djupt, men ffs, du kan inte vara tillsammans med en tjej som du inte vågar säga vad du tycker och känner för.. Då kommer du inte långt tyvärr.. Respekterar hon inte, att du inte är sugen på att din polare skedar henne så kan du dumpa henne, för då är det nåt på g..

Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
840445
February 11, 2005 - 8:02 pm
sp_Permalink sp_Print

GeneSiS wrote: Ehhh, ska jag tala om varför? Du var för full för ett fuck, annars e du bara skadad.. Gå självmant till nödslakten... 😉

Lite full ja men inte så full så jag inte kunde knullat.
Skadad nej.. en annan kan ju hålla kuken i styr. 😎

DiZi
Kommer du hit ofta?
Medlem
840451
February 11, 2005 - 8:13 pm
sp_Permalink sp_Print

GeneSiS wrote: [quote=DiZi] Tack för tipset, antar att jag får ta tag i detta imorgon då vi skulle träffas då...

Och till dig, DiZi.

Lita på din flickvän, inte på din kompis. Tänk själv på hur sugen du skulle vara om du sov med någon pudding och ni båda var så där härligt fulla.. Vill inte stoppa in dolken för djupt, men ffs, du kan inte vara tillsammans med en tjej som du inte vågar säga vad du tycker och känner för.. Då kommer du inte långt tyvärr.. Respekterar hon inte, att du inte är sugen på att din polare skedar henne så kan du dumpa henne, för då är det nåt på g..

Jao jag vet, jag kan det, bara att det var olämpligt idag då vi bråkat om just detta, och lite annat idag. Han ska ju uppenbarligen sova där idag då, det är mest tanken som stör mig, men jag ska snacka med honom om det imorgon och henne också... Pallar det fan inte

Bennos
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 256
840453
February 11, 2005 - 8:17 pm
sp_Permalink sp_Print

DiZi wrote: Såhär ligger det till...

Min flickvän är nära vän med en annan vän till mig, en kille. Han och hon har varit vänner i runt 1 år, och då väldigt bra vänner, vilket jag absolut inte har något emot. Hursomhelst, vad hade ni tyckt om denna vännen sover hos flickvännen och t.o.m. kanske delar säng?

Hon tycker såklart att det är helt okej, men tanken att min flickvän är med en annan kille i SAMMA SÄNG stör mig...

Vad tycker ni? Några tips på liknande situationer? Vill inte dra nått förhastat, vill inte förlora tjejen...

Tilläggas kan att denna kille varit på henne X antal gånger när hon varit full som hon inte har minne av... Som jag berättade för henne för några dagar sedan, då inte när vi var ihop såklart...

Vore fint om nån tjej på forumet sa vad hon tyckte om situation så man får lite tankar från det andra könet (om det finns några sådanna på forumet :P)

En fråga som direkt slår mig är hur gammal din tjej är. Åldern har lite med det att göra då en äldre tjej förstår att det inte är SÅ svårt att låta kompisen sova på soffan och dels så förstår dom vad en sådan sak kan leda till (svartsjuka). Detta medför att dom oftast avstår från att dela säng med en killkompis. Hos en yngre tjej är chansen större att hon inte tänker på konsekvenserna utan bara gör det för att hon själv litar på sig själv, men inte tänker på att andras tankar kan skena iväg.

Fia.B
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 568
840455
February 11, 2005 - 8:22 pm
sp_Permalink sp_Print

äsch.. Du sa att det var hennes polare men även din om jag fattat saken rätt - skaffa ny polare om du inte litar på honom. vad gäller din tjej så kan du ju be henne att inte sova i samma säng som killen om det inte är absolut nödvändigt, men som nån sa du måste ju inte kräva det. ett förhållande bygger ju på tillit så om du känner dig osäker på din tjej konfrontera henne och säg precis vad du känner. om hon "inte orkar snacka om det just nu" för att det är ett jobbigt ämne för henne, då kanske hon inte är värd en andra chans? Folk är alldeles för snälla med såna här saker, människor du inte kan lita på i lite mer intima förhållanden är det bara att skrota - och hitta någon annan.

DiZi
Kommer du hit ofta?
Medlem
840457
February 11, 2005 - 8:23 pm
sp_Permalink sp_Print

Bennos wrote: [quote=DiZi]Såhär ligger det till...

Min flickvän är nära vän med en annan vän till mig, en kille. Han och hon har varit vänner i runt 1 år, och då väldigt bra vänner, vilket jag absolut inte har något emot. Hursomhelst, vad hade ni tyckt om denna vännen sover hos flickvännen och t.o.m. kanske delar säng?

Hon tycker såklart att det är helt okej, men tanken att min flickvän är med en annan kille i SAMMA SÄNG stör mig...

Vad tycker ni? Några tips på liknande situationer? Vill inte dra nått förhastat, vill inte förlora tjejen...

Tilläggas kan att denna kille varit på henne X antal gånger när hon varit full som hon inte har minne av... Som jag berättade för henne för några dagar sedan, då inte när vi var ihop såklart...

Vore fint om nån tjej på forumet sa vad hon tyckte om situation så man får lite tankar från det andra könet (om det finns några sådanna på forumet :P)

En fråga som direkt slår mig är hur gammal din tjej är. Åldern har lite med det att göra då en äldre tjej förstår att det inte är SÅ svårt att låta kompisen sova på soffan och dels så förstår dom vad en sådan sak kan leda till (svartsjuka). Detta medför att dom oftast avstår från att dela säng med en killkompis. Hos en yngre tjej är chansen större att hon inte tänker på konsekvenserna utan bara gör det för att hon själv litar på sig själv, men inte tänker på att andras tankar kan skena iväg.

Hon är 88'a, men det är ingen direkt omogen tjej. Hon vet vad hon vill och är rätt säker på saker och ting... Aja, får la göra mitt bästa imorn...

Bennos
Kommer du hit ofta?
Medlem
840458
February 11, 2005 - 8:23 pm
sp_Permalink sp_Print

GeneSiS wrote: [quote=DiZi] Tack för tipset, antar att jag får ta tag i detta imorgon då vi skulle träffas då...

Och till dig, DiZi.

"Enter"...Kunde inte sagt det mer perfekt asså. Som GeneSiS säger så måste hon respektera vad du känner. Detta är något som många killar skulle blivit lite misstänksamma för. Jag skulle själv frågat min tjej varför hennes killkompis sov i samma säng när det finns andra alternativ.

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
840459
February 11, 2005 - 8:24 pm
sp_Permalink sp_Print

Fia.B wrote: äsch.. Du sa att det var hennes polare men även din om jag fattat saken rätt - skaffa ny polare om du inte litar på honom. vad gäller din tjej så kan du ju be henne att inte sova i samma säng som killen om det inte är absolut nödvändigt, men som nån sa du måste ju inte kräva det. ett förhållande bygger ju på tillit så om du känner dig osäker på din tjej konfrontera henne och säg precis vad du känner. om hon "inte orkar snacka om det just nu" för att det är ett jobbigt ämne för henne, då kanske hon inte är värd en andra chans? Folk är alldeles för snälla med såna här saker, människor du inte kan lita på i lite mer intima förhållanden är det bara att skrota - och hitta någon annan.

Så sant som det var skrivet..

Death On Wings
Member
Medlem
Forum Posts: 5938
840460
February 11, 2005 - 8:25 pm
sp_Permalink sp_Print

Bara att be henne låt bli, vill hon sova i samma säng som honom låt henne gör det, händer något är det bara att ignorerara henne för då hadde det ändå inte hållt så värst länge till om hon särar på det för alla som sover där 😛

Bennos
Kommer du hit ofta?
Medlem
840462
February 11, 2005 - 8:26 pm
sp_Permalink sp_Print

DiZi wrote: [quote=Bennos][quote=DiZi]Såhär ligger det till...

Hon är 88'a, men det är ingen direkt omogen tjej. Hon vet vad hon vill och är rätt säker på saker och ting... Aja, får la göra mitt bästa imorn...

En erfarenhet som jag har är att yngre tjejer inte är lika bra på att säga emot till skillnad mot äldre tjejer. Så visst du litar på din flickvän, men kan hon ryta till när det väl gäller?

Edit: Det kommer säkert gå bra imorrn ska du se.

DiZi
Kommer du hit ofta?
Medlem
840464
February 11, 2005 - 8:29 pm
sp_Permalink sp_Print

Bennos wrote: En erfarenhet som jag har är att yngre tjejer inte är lika bra på att säga emot än äldre tjejer. Så visst du litar på din flickvän, men kan ryta till när det väl gäller?

Jo det stämmer kanske, ja jag gör det nog för ofta. Nått man får tänka på, men det är i min värld oacceptabelt att hon sover i samma säng som honom, men jag kanske är ensam om att tycka så? Vad hade ni sagt?...

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 458
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL