June 17, 2005
yazaka wrote: [quote=addeee]jag har upplevt väldigt lätta hallisar när jag sovit dåligt, typ sovit 2-3 timmar varje natt i en vecka o sen jobbat hårt i ca 15 timmar...typ att man tror man hör någon ropa när man spelar hög musik eller att man ser något i ögonvrån, e lite små läskigt.
jag tror vi sover för att tömma ram minnet o defragga hdd'n 🙂
det gör jag även när jag får 8-10 timmar sömn...
jobbigt, kanske skall söka hjälp? eller du kanske inte bryr dig längre?
June 16, 2004
Ingen av er som upplevde lite roliga bieffekter som ni kan berätta om? Mitt rekord är väl ca 35-40 timmar på ett LAN. Då spelade vi ENBART Counter-strike hela lanet. När jag kom hem och la mig i soffan så såg jag katten komma in i rummet. Då såg jag verkligen framför mig hur jag HS'ade den med min desert eagle.. kändes lite småskumt
December 25, 2006
Som CS-lirare så kan du lita på att du fick mig att skratta rejält, roxerthedead.
Min del, under några veckor, så pågick detta;
Söndag: Vaknar 12-13 . Väntar på att mor sticker till nattjobbet vid 20:30 (Datorn) . Rusar ner till närmaste affär och packar på med fem Power Kings . Vaken (Datorn, of course) ...
Måndag: ... Låtsas sova vid 7:30-8 genom att smygläsa någon bra bok . Skola vid 9:10 . Hemma vid 15:15 . Datorn resten av natten (Nattjobb även på måndagar) ...
Tisdag: Tja, samma procedur.
Onsdag: Jag misslyckas stort med allting i skolan, och jag säger saker som ingen förstår sig på ändå .
Kvällen: Äntligen, sömnen jag har "väntat" på.
Spännande va? 😀
May 17, 2002
obelix wrote: [quote=yazaka]nä det är inte så värst farligt. Hjärnan slocknar själv när det krisar så det är lungt.
kommer inte ihåg exakt vad som händer med hjärnan, men det kan bli en rejäl skada, man kan få en psykos man inte hämtar sig ifrån med hallucinationer.
Fan, var asmånga som hallucinerade på baskerprovet. Alltså man såg ju inte rosa elefanter eller nåt, men jätteofta såg man ju soldater som vinkade åt en att komma, å så gick man dit, och så var det ingen där 🙂
December 3, 2003
Krehlmar wrote: Tycker han är lite mesig, 52 timmar är inte allt för pretantiöst.
Man behöver ju bara göra ngt kognetivt som typ dataspelande så kan man vara vaken hur länge som helst.Hur länge har du varit vaken som mest?
Jag har varit vaken 63½ timmar, hade sovit 8 timmar innan och varit vaken 18 timmar innan dess.
Varför använder du ordet pretentiös för?
Jag blir förvirrad?
2 Guest(s)