December 2, 2002
Tänk er att ni precis fått en ny dator. Ni har noggrant valt ut delar till den. I fronten sitter en 120 mm fläkt som blåser in i chassit. På baksidan sitter utblåset. Ni råkar spilla utt ett glas med Cola precis framför fläkten och en hel del vätska sugs in... Sprak, så var den körd... Jag hade i alla fall fått ångest...
February 28, 2003
February 1, 2002
Pajja bara fläkten eller hela mobot? jag såg en på ett lan som tappade ut 2l cola på ovansidan av datorn (hade skalet av) och det rann över hela utom agget, den stängde av sig och killen fick tårar i ögonen, men han torkade den och efter 1h så funkade den igen... tur eller tur?
June 28, 2001
min hund var och hälsa på på kontoret, och kände sig tvungen att markera sitt revir.
vad tror ni han gör ? ställer sig och pissar på en dator som bara råkade stå uppen 😮 + den hadde sån ljuddämpmatta i botten som sög åt sig hälften.
skämmigt ? neeeeeeeej :banghead:
tror den överlevde.
July 19, 2001
Alltså datorer tål mer än vad man tror.. Stjälv tror jag att min dator skulle klara av att få en burk Coca Cola hälld över sig.. Det blir ju stjälvklart någon kortslutning och den stängs av, men annars så lär den vara hel.. Hittils har jag bara spillt Julmust över tangentbordet, skrivaren och synthen..
2 Guest(s)