August 16, 2002
heimdal är inte den där lirarn på din avatar den där jävla dvärgen från den där sugiga fightingserien... va fan heter den... air master?
asså tyckte serien var okej om det inte var för dvärgen... så fort jag ser henne så vill ja bara banka in nyllet på jävlen o slita ut mina öron o slänga skärmen i väggen...
September 16, 2002
Om jag nu ska låta bli att nämna någon tidigare nämnd anime.
Först och främst har vi min och många andras absoluta favorit serie:
Rurouni Kenshin - 90 avsnitt. Handlar om Himura Kenshin som är en ronin och har svurit att aldrig döda igen. Det utspelar sig omkring 1880 när samurajerna just blivit förbjuda att bära svärd. Men nästan alla är eniga om att det bara är de första (ca:) 60 som är bra, för de är baserade på mangan. Resten är igentligen bara utfyllnad.
Record of Lodoss War - Relativt kort serie. 6 VHS. Mycket bra fantasy serie. Ännu en av mina favoriter.
Golden Boy - Bara sex avsnitt. Den här serien är bara så jävla rolig! Väldigt "gubbsjuk" men ack så underhållande!
Love Hina - Har du förmodligen redan hört talas om. Det handlar om en kille som ska komma in på Tokyo Universitet medan han lever i ett flickpensionat. Väldigt komisk och är 24 avsnitt om jag inte minns fel.
September 13, 2002
keffing wrote: heimdal är inte den där lirarn på din avatar den där j**la dvärgen från den där sugiga fightingserien... va fan heter den... air master?
asså tyckte serien var okej om det inte var för dvärgen... så fort jag ser henne så vill ja bara banka in nyllet på jävlen o slita ut mina öron o slänga skärmen i väggen...
jupp.. de e renge (om jag inte missminner mig)
hon är ju så jävla kool.. garvar var gång ja ser henne
1 Guest(s)