October 1, 2002
Kizo wrote: Jag såg på hela serien GTO (Great Teacher Onizuka) på web-TV med Winamp 😛
Det är ungefär 40 avsnitt tror jag.
Jag såg 10 varje kväll.
😮
Nog för att vissa anime-serier är bra, men aldrig att jag skulle kunna sitta i 10x25 minuter (?) och knarka tecknat fyra kvällar i rad.
Galning ... 😕
April 10, 2003
Har väll sät runt en 60-70 serier och lika många filmer. Jsut nu manglar jag igenom:
Angel's tail
Gunnslinger Girl
Ragnarok
Angelic Layer
Full metal Panic Fumoffo
Hacksign
Full Metal Alchemist
Naruto
Read or Die (Tv serien)
Shaman King
Soul taker
Hmm börjar se varför jag inte har nått liv =D, men men e arbetsfri så mycket tid på händerna.
Serien jag mattat mig snabast igenom var TriGun på två dar (26 avsnitt).
Om jag tycker om Animee eller inte får ni försöka tyda ur texten ovan =)
April 22, 2004
April 22, 2004
April 22, 2004
Vamp wrote: [quote=Elias667]urhm... räknas hentai :D? Nej men seriöst så har jag faktiskt inte sett nån annan animie än typ... hmm.. Ja juste Kill Bill vol 1 har väl en ganska lång animie scen. Är animatrix animie?
btw vad faen är hentai egentligen
[Image Can Not Be Found]
Hentai är väl manga fast pr0n, om inte jag har helt fel .
Hentai = porr eller sex, oftast i mangaform eller anime :p
September 16, 2002
Shinji wrote: [quote=Kizo]Jag såg på hela serien GTO (Great Teacher Onizuka) på web-TV med Winamp 😛
Det är ungefär 40 avsnitt tror jag.
Jag såg 10 varje kväll.
😮
Nog för att vissa anime-serier är bra, men aldrig att jag skulle kunna sitta i 10x25 minuter (?) och knarka tecknat fyra kvällar i rad.
Galning ... 😕
Ska sanningen fram så är serien inte så väldigt bra... Men om jag ser de två första avsnitten så måste jag se resten. 😛
Och knarka tecknat är inga problem.
Trigun på 26 avsnitt såg jag på två dagar.
Berserk på 25 avsnitt tog tre dagar.
Rurouni Kenshin på 90 (95?) avsnitt tog en vecka första gången, för det var i så dålig .rm format. Men det var många år sedan, när jag sedan skaffade det på DVD i Janurai i år så tog det bara några dar.
Man tittar tills serien är slut helt enkelt. 😀
4 Guest(s)