August 16, 2002
Tyrfing wrote: Har fått ihop litte pengar när jag fylde år idag och tänkte handla nån film på Fixaren.nu, undra bara om ni har nått bra tips gillar mest fantasy/sci-fi eller forntid.
Ps. Är lite av en manga fanatiker så jag har sett ganska mycket
om du nu är mangafanatiker så borde du veta att manga är på papper, anime på tv... iaf, köp för fasiken inte från sverige, det finns hur många butiker som helst i utlandet som säljer fett billigare med billig frakt... fast bästa e ju att bara tanka ner... kör på tvn så ser man ingen skillnad...
August 16, 2002
_bushman_ wrote: Berserk/Berserker (minns inte riktigt vad serien heter)
Himoura Kenshin (osäker på stavning)
Berserk heter serien... Bra men ganska gammal o typ en miljon avsnitt.. eller 24... fast han ville ju ha film...
Rurouni Kenshin heter den andra... betyder Kenshin Vandraren... Himura e hans förnamn... Ingen idé att köpa filmerna om man inte sett serien som e 94 avsnitt som man måste ha laddat ner om man inte e fett rik...
March 10, 2003
Ghost in the Shell
Hellsing
TriGun
Robotech
Princess Mononoke
Armitage Polymatrix/Dualmatrix
Är några riktigt bra filmer/serier. Dock är det väldigt dyrt att handla i Sverige. Jag handlar uteslutande ifrån utlandet. Vilket inte gör något
då jag föredrar orginalspråk med eng.sub. Låter som tysk tv annars.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
December 6, 2001
Jerry wrote: Är inte manga sättet att teckna medan anime helt enkelt är animerad film (eg. vilken animerad film som helst)?
Manga brukar man säga är sättet att teckna och media i pappersform, medan anime är animerad manga. Keffing verkar ju ha koll på det hela så han får väl rätta mig om jag har fel.
June 28, 2001
jag håller med åvanstående iaf.
genesis evangelion nånting var ju en grym serie,
lain serial experiment var ganska cool oxå.
Cowboy bebop var brutalt bra, lite mer vuxen anime utan att vara torr.
Trigun var ju rätt rolig oxå.
love hina , lite stressig ibland men annars mkt bra.
video girl ai har jag för mig en bra kort serie hette oxå
tanka lite smakprov innan du köper.
March 10, 2003
Finns många bra serier/filmer
Har väl ca: 250Gb på hd:n 50 Dvd-r med avsnitt & 50 DVD i filmhyllan.
Dock är jag inte i närheten en kompis som har över 800 DVDs 😮 med anime och vanliga filmerna. De som inte tror mig kan ju kolla här:
Lånar filmer lite då och då av han. :bgrin:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
June 28, 2001
Dr_spackel wrote: Finns många bra serier/filmer
Dock är jag inte i närheten en kompis som har över 800 DVDs 😮 med anime och vanliga filmerna. De som inte tror mig kan ju kolla här:Lånar filmer lite då och då av han. :bgrin:
you got pm
April 26, 2003
August 16, 2002
Dr_spackel wrote: Finns många bra serier/filmer
Dock är jag inte i närheten en kompis som har över 800 DVDs 😮 med anime och vanliga filmerna. De som inte tror mig kan ju kolla här:Lånar filmer lite då och då av han. :bgrin:
okej du är coolare än jag... har typ 210gb fast nästan inga dvdar... har inte råd... ett tiotal vhs kassetter...
August 16, 2002
de dvdar som jag har har jag köpt på http://www.discountanimedvd.com , dom har fett billigt...
Discount anime dvd-folket wrote: Dear Customer,
Please check below for shipping rates for international packages.
US Postal Service Airmail
For orders between $0.01 to $39.99, shipping fee is $8.
For orders between $40 to $79.99, shipping fee is $11.
For orders between $80 to $119.99, shipping fee is $14.For orders totaling more than $120, you need to give us the exact amount for us to give you shipping price.
April 10, 2003
Har sätt allt ni sagt utom hack//sing
Vill köpa upp en DVD samling av manga filmer då jag har skaffat DVD spelare ohc ska om 10 månader fixa klart hemabiosystemet (Efter lumpen :D)
Har ni en sida att rekomendera som är billig och pålitlig att handla ifrån så säg gjärna till.
PS. vet att manga är serietidningar men det brukar i folkmun också användas nar man menar japansk animerad (eller amerikansk) film (jaja inte all japansk).
2 Guest(s)