June 28, 2001
måste erkänna, tyckte inte Akira var så jävla bra som alla andra verkar tycka. minns att jag blev bannad från anime.se lr nått i efnet pga den åsikten.
stör mig på att jag inte kan få tag i patlabor 1 oxå, vill se den, 2an har jag sett flera gånger nu.
Spirited Away var förvånansvärt bra.
August 16, 2002
men daaaaaaaaaaamp... det heter inte manga filmer... "i folkmun" ränkas inte om det bara är du o dina polare... säg anime... snälla... animefilmer om du specifikt menar filmer...
iaf, varför varför varför köpa dvdfilmer... tanka ner, bränn på vcd eller dvd om du har tillgång till dvdbrännare...
ajuste, hack//sign är en tv-serie, och jag tyckte att du sa filmer...
July 19, 2001
Hauk wrote: vill bara kräkas på allt som heter anime mango osv...det är vidrigt!!
det där j'ääääääävla sailor moon!!! blir tokig av dom där j**la ögonen och framförallt ljuden!!
Uuh.. Sailor Moon är knappast någon bra manga.. Det är ju ett barnprogram.. Du tycker nog lite annorluna om manga när du har sett Akira..
April 10, 2003
Tänkte köpa nån rulle lite serier är inte fel att ladda ner om man får nått bra förslag, vill skapa en DVD samling.
Brukar bränna ut till VCD då och då men det blir inget surrond eller så kan du inte välja språk eller sub.
Men men det är väll upp till var och en vart man vill lägga pengarna,
kan inte personlingen förstå hur folk kan slänga ut så mycket pengar på datorer
men det är väll färre som kan förstå hur jag kan slänga ut så mycket pengar på hifi/hembio prylar
September 20, 2001
Håller på att kolla på Duck Tales nu, men det är verkligen inte så bra som jag minndes det 🙁
Anime är mkt bättre...
Förresten en skadat/äckligt/skitkul serie:
Golden Boy på 6 avsnitt hehe.
Kenshin och Trigun är ju bäst enligt mig...
Nior är rätt Ok med, men FFU var ju faktiskt rätt dåligt...
Och förresten så är det väll lagligt att göra egna fansubs och shara om det inte är licensierat på det språket som det är subbat till. Tex Soldats gjorde ju fansub på FFU och den sändes väll på Tv sen har jag för mig....
August 16, 2002
Shinji wrote: Btw, ingen här som sett//ser på "Inuyasha"?
Klart den bästa serien genom tiderna 😛 - Och nej, kom nu inte och säg att det är rent barnprogram... *hehe*
Fastnade själv pga musiken och humorn. Sen så drogs man tyvärr även in i storyn efter sisådär 20:e avsnittet... 🙄
men aabeeerr... de e fan över 100 avnsnitt and rolling... serien är fan värsta dussinserien juh...
edwuld: heh joo, golden boy aeger fett!
2 Guest(s)