February 20, 2003
1. Läs denna artikel -- http://news.bbc.co.uk/1/hi/tec.....744449.stm
2. Det är världens mest online spelade spel!
3. Det uppdateras ständigt
4. Man behöver ingen Radeon 9700 Pro för att det ska flyta.
5. Det är kul!
Folk som säger "Cs suger" helt omotiverat säger som de gör för att de har spelar CS en gång på en fattig public server där folk anklagar varandra för fusk och fär folk skriker "teams!" hela tiden. Och så klagar de på att det behövs bara tur för att vinna i CS. NEJ! Det krävs aim, team play, strategi och taktik! CS är som schack, man måste veta vad fienden ska göra innan han gör det.
Så snälla, sluta klaga på CS. Det är bara ett spel som majoriteten av ungdomarna spelar.
September 4, 2002
Men om man har spelat ett bra tag på de "servrarna" där folk inte skriker till varandra att de fuskar och inte skriker teams hela tiden då? Har man då rätt att säga att CS suger? Jag spelar själv CS ofta och tycker att det är rätt sköjj. Jag tycker att alla ska få tycka som de själva vill. Man har lika mycket rätt att säga att CS suger som att säga att det äger.
February 22, 2003
Cloudstone wrote: 1. Läs denna artikel -- http://news.bbc.co.uk/1/hi/tec.....744449.stm
2. Det är världens mest online spelade spel!
3. Det uppdateras ständigt
4. Man behöver ingen Radeon 9700 Pro för att det ska flyta.
5. Det är kul!
Folk som säger "Cs suger" helt omotiverat säger som de gör för att de har spelar CS en gång på en fattig public server där folk anklagar varandra för fusk och fär folk skriker "teams!" hela tiden. Och så klagar de på att det behövs bara tur för att vinna i CS. NEJ! Det krävs aim, team play, strategi och taktik! CS är som schack, man måste veta vad fienden ska göra innan han gör det.
Så snälla, sluta klaga på CS. Det är bara ett spel som majoriteten av ungdomarna spelar.
att gemföra cs med schack är absurt!
i schack måste man fan tänka mer än i cs
man blir fan förbannad när man läser hur jäkla mycket du älskar ett jävla datorspel! helvete asså!
och majoriteten av ungdomar spelar fan inte cs har du några siffror på de kanske?
February 22, 2003
Beex wrote: [quote=BelGarath]Lägg av med cs för fan det är bara beroende-framkallande
Och vem fan bryr sig? alla får väl ha sin egna åsikt om cs?! jag tycker det suger GETPUNG!
j**la onödigt tråd
hmmm var det inte det jag just sa eller?
jag kollade aldrig vad skrev lr också så skrev du din post sammtidigt som mig
February 22, 2003
Hauk wrote: Bella, väldigt omoget och onödigt inlägg 😉
att jämföra CS med schack är att jämföra CS med SimCity, det krävs startegi, men olika mycket och olika sorters.
Men det krävsa startegi i både cs och schack.
förlåt då hökjäkel!
jag blir bara så jävla förbannad på cs-spelare
February 22, 2003
Hauk wrote:
jahja men det där var ännu mer moget.
Vi säger väl så, du hade rätt jag fel. slutdiskuterat.
btw, hauk har inget med hökar att göra, jag blundade bara och slog ngt på tangentbordet när jag skulle hitta på ett nick på irc, o då blev det Hauk.
mm...
jag skriver upp dig på min PTK-lista nu...
February 20, 2003
Belgarath, om denna tråden är onödig så behöver du inte trycke ner personen som skrev den (mig).
Jag tycker också att alla har rätten att tycka som de vill. Jag ville bara säga att jag tycker att CS är ett bra spel.
Om man spelar CS i en klan, så krävs det mycket mer än bara tur. Schack är grunden av många spel. Jag vet att man måste tänka mer i schack, det är ju sälvklart men jag ville bara säga att CS är mer än bara skjut och träffa de i huvet och skrika "LOOOOL"! Man måste verkligen gå genom taktik och strategi för att de ska bli så kul som möjligt och för att vinna såklart...
October 28, 2002
CS är en Sport. En sport, inte en idrott.
Slå upp ordet sport i en ordlista så fattar du varför 😉
Jag gjorde ju ett arbete om just eSports...
kolla http://www.csports.net, mkt rolig statistik!
2 Guest(s)