February 12, 2002
Jag spelar inte heller cs, inte spelat nått aimspel sen före jul nån gång å jag fick 40% nått.. Med 150 headshoots..
De där med över 81,,, hittade en liten bugg,,
Så man komme högst på higscoren, kollade sen i deras forum såg att en annan hittat ungefär liknande, men den funkar inte så bra längre, min bugg funkar bättre.. 😀
July 18, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Jag spelar inte heller cs, inte spelat nått aimspel sen före jul nån gång å jag fick 40% nått.. Med 150 headshoots..
De där med över 81,,, hittade en liten bugg,,
Så man komme högst på higscoren, kollade sen i deras forum såg att en annan hittat ungefär liknande, men den funkar inte så bra längre, min bugg funkar bättre.. 😀
du får la ta å dela med dej av buggen så vi kan få hela NH i toppen av spelet :bgrin:
February 12, 2002
whoracle wrote:
du får la ta å dela med dej av buggen så vi kan få hela NH i toppen av spelet :bgrin:
Medans en ny kula matas fram, tryck R(eload) P(aus) nu kan du skjuta en gång till fast den här gången står tiden stilla 😀
Upprepa snabbt ett par gånger å en lop startar, ( om du lyckas börjer ett klickljud upprepas i bakrunden som är verklgit störande) nu behöver du bara använda pause för att stanna tiden å skjuta hur mycket du vill
Fast tog ändå sin tid å lite krokiga fingrar innan jag nådde dit upp. 😕
2 Guest(s)