July 19, 2001
http://www.aftonbladet.se/vss/.....45,00.html
SÄ det kan gÄ..
March 1, 2003
JAyzor wrote: o vem fan bryr sej rÀtt Ät sÄnna idoter som henne , sen dÀn dÀra feta sk stadsministern! han borde fÄ sej en omgÄng han med! fuc* the fuc*ing fuc*ers!
jassÄ??? det finns gott om folk jag inte gillar... men inte fan vill jag att dom blir attakerade för sina Äsikter... sÄnt hör/hörde hemma i nazi-tyskland...
June 17, 2001
SÄ ja... Det mÀrks vad ni killar gÄr för. Inte för att jag gillar henne, men det ni skriver Àr lite vÀl mycket. VÀnd pÄ det, tÀnk om ni hade gillat henne (Och Göran P) dÄ hade ni inte jublat.
Era j*vla nötter... TÀnk om det hade varit er morsa eller annan ni hÄller kÀr!!!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 2, 2003
nivaman wrote: [quote=JAyzor]o vem fan bryr sej rÀtt Ät sÄnna idoter som henne , sen dÀn dÀra feta sk stadsministern! han borde fÄ sej en omgÄng han med! fuc* the fuc*ing fuc*ers!
jassÄ??? det finns gott om folk jag inte gillar... men inte fan vill jag att dom blir attakerade för sina Äsikter... sÄnt hör/hörde hemma i nazi-tyskland...
altsÄ Äsikter? dom sÀnker sverige! med deras skit politik! :bok:
March 1, 2003
JAyzor wrote: [quote=nivaman][quote=JAyzor]o vem fan bryr sej rÀtt Ät sÄnna idoter som henne , sen dÀn dÀra feta sk stadsministern! han borde fÄ sej en omgÄng han med! fuc* the fuc*ing fuc*ers!
sÄ du menar att "skit politik" rÀttfÀrdigar en knivattack...???
hajja straffet för en "skit inlÀgg" pÄ NH... :bgrin:
November 26, 2002
JAyzor wrote: [quote=nivaman][quote=JAyzor]o vem fan bryr sej rÀtt Ät sÄnna idoter som henne , sen dÀn dÀra feta sk stadsministern! han borde fÄ sej en omgÄng han med! fuc* the fuc*ing fuc*ers!
ska du knivhugga alla som röstade dem till makten ocksÄ?
June 9, 2003
June 17, 2001
Aundrey wrote: "o vem fan bryr sej rÀtt Ät sÄnna idoter som henne , sen dÀn dÀra feta sk stadsministern! han borde fÄ sej en omgÄng han med! fuc* the fuc*ing fuc*ers!"
FörstÄr du sjÀlv vad du snackar om?
Nej, han försökte att impa pÄ nÄgon...
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2002
Men va fan. Det e ju fan bara patetiskt att betee er som ni gör...
"HAHA. hon vart kuttad.. oOO vad bra..."
SÀger som Wigger.. tÀnk om det var er morsa??
Vad har hon gjort er att hon förtjÀnar att bli kuttad sÄ ni kan garva Ät det???
Aja.... Inte för att jag bryr mig sÄ mycke om just henne.. men jag hoppas iaf för hennes skull att hon klarar sig...=)
4 Guest(s)