April 25, 2003
June 17, 2002
JAyzor wrote: menar det att som särbehandlar sånna som henne, vadå jämställdhet? skulle en "vanlig" svensson bli huggen skulle inte tv gå ut med det som detta! , det e WAAAAAAAAY överdrivet!
Hon e Offentlig person... Inte en jävel som känner till dig... hela sverige vet ju vem hon e.. eller hur...
June 17, 2001
-Eagl3 wrote: dumjävel JAyzor
Tack, det är bra...
Personliga påhopp??? aj aj aj
Med en varning??? aj aj aj aj aj
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
March 15, 2002
Finns många sjuka människor.. Detta låter väl inte heller som särskilt normalt.
August 16, 2002
Gueno wrote: http://edition.cnn.com/2003/WO.....index.html
wtf... aftonbladet.se kan jag förstå, men CNN???
March 1, 2003
Alex aka NH|WiggeR wrote: [quote=-Eagl3]dumjävel JAyzor
Tack, det är bra...
Personliga påhopp??? aj aj aj
Med en varning??? aj aj aj aj aj
är inte...
JAyzor wrote: o vem fan bryr sej rätt åt sånna idoter som henne , sen dän dära feta sk stadsministern! han borde få sej en omgång han med! fuc* the fuc*ing fuc*ers!
personligt påhopp mot anna "idioten" lindh??? och mot den feta sk statsministern göran persson???
December 29, 2000
När man attackerar folkvalda, som Palme eller Lindh, så är det en attack på demokratin. Ingen politiker på vilken kant som helst skall bli attackerad.
Jag är emot vänsterpolitiken, har varit i många år..men jag tycker sånt här är för jävligt.
Sedan håller jag helt med Wigger o andra....hur fan kan man tycka att det är rätt åt dem??? De är människor de med!!!
/GRiDDE
June 2, 2003
hehe.. my point was lost.. människor som människor yah? altså tycker det e fel att göra en sådan stor sak om en knivhuggning, och sen då att hon e sk känd? jag jobbar o sliter i min befattning lika hårt som henne om inte mer! skicka henne till ett bygge så se vad hon går för hon skulle inte palla en ½ timme! att sitta på sitt arsle o stämpla papper o vara så friggin viktig, mena vafaan det kan jag med! sen klart att det e waaaaaaaaaay fel o tex som nu knivhugga någon för vad dom tycker.. men ibland kan det kanske vara bra för att uppmärksamma folket så dom ser vilken sjukvärld vi lever i.. once again i rest my case. och till er alla som tjatar på men jaja ni har rätt , så kan i sova sött i natt
April 10, 2003
Fan vad patetiskt, så fprt en politiker blir knivhuggen så e det rena jävla ramskrin över det hela med "Attack mod demokratin, hemskaste hemskllighets dådet genom tiderna, ect. ect"
Men inte en jävel skulle bry sig om om min pollare vart knivhuggen, det är inte nämnt nån stans att dådet var med politiskbakgrund kan lika gärna vara ett psyko som gick på första bästa (även om det e mindre troligt).
Det e nästan som man tycker det var rätt åt henne, visar bara hur osäkert det här jävla fittsamhället har blivit. Hoppas att det här får dom jävla så kallade "folkfvalda" att inse hur jävla förfallet samhället är.
September 3, 2001
en gladiator springer runt och visar upp ett mänskligt huvud.... en politiker blir knivskuren... hundratals personer dog när en buss krockade i nigeria, självmordsattentat på andra håll...
När man läser nyheterna måste man liksom sätta på en "Medkänsle-barriär" för att inte bli deprimerad!!
Jag menar hundratals dör ju på de mest fruktansvärda sätten varje dag. Ändå sitter man och läser om det helt oberört. Om man tänker på det riktigt noga blir man ganska rejält ledsen 🙁
Om t.ex. någon i min familj skulle dö i ett attentat NU, då skulle jag må skitdåligt jättelänge. Tänk er när 100tals dör. Tänk er hur mycket folk som lider.
Vart är världen på väg? det blir bara värre och värre typ. Vad fan tänker alla med???
ursäkta OT'en
June 2, 2003
Tyrfing wrote: Fan vad patetiskt, så fprt en politiker blir knivhuggen så e det rena j**la ramskrin över det hela med "Attack mod demokratin, hemskaste hemskllighets dådet genom tiderna, ect. ect"
Men inte en j**el skulle bry sig om om min pollare vart knivhuggen, det är inte nämnt nån stans att dådet var med politiskbakgrund kan lika gärna vara ett psyko som gick på första bästa (även om det e mindre troligt).
Det e nästan som man tycker det var rätt åt henne, visar bara hur osäkert det här j**la fittsamhället har blivit. Hoppas att det här får dom j**la så kallade "folkfvalda" att inse hur j**la förfallet samhället är.
tack så me thinks med! :bok:
3 Guest(s)