August 22, 2005
Campaigner wrote: Detta om något ska väl slutligen få folk att fatta att folk INTE är lika värda vad regeringen än säger. Som Heimdal säger så hade inte en j**el (förutom kompisar och famlilj) brytt sig om det hade varit han som hade blivit knivmördad.
Sen det här med psykiskt sjuka...dem är bara till besvär, bäst att göra sig av med dem. (Nej jag är inte liberal och humanitär som ni märker)
Håller f.ö med Catstyle. P.s. Jag gillade din förra signatur bättre 🙂
Och Öwall, var du än får din information ifrån, så är den fel.
Well, det var det inte alla som gjorde 🙂
November 26, 2002
Campaigner wrote:
Och Öwall, var du än får din information ifrån, så är den fel.
Om jag nu har så fel så ska det väl inte vara så svårt att hitta något slags bevis för detta.
Jag förstår inte varför ni nöjer er med ett enkelt "Du har fel" som inte gör något annat än sänker nivån på diskussionen.
February 1, 2002
Öwall wrote: [quote=Campaigner] Och Öwall, var du än får din information ifrån, så är den fel.
Om jag nu har så fel så ska det väl inte vara så svårt att hitta något slags bevis för detta.
Jag förstår inte varför ni nöjer er med ett enkelt "Du har fel" som inte gör något annat än sänker nivån på diskussionen.
Öwall liknar kenny i southpark 😉
July 26, 2003
Starscream wrote: [quote=Öwall][quote=Campaigner] Och Öwall, var du än får din information ifrån, så är den fel.
Öwall liknar kenny i southpark 😉
Där var du allt bra vuxen... 🙄
1 Guest(s)