January 12, 2006
whak wrote: [quote=perzy]Lundbergskan är ju ett rasande stiligt fruntimmer. Jag får dräggel på hakan varenda gång hon syns i rutan.
Julen i år blev plötsligt lite trevligare!
Hur många pilsner har vi tagit nu? :pidu:
Pilsner? Så många som möjligt... :dead: :D/
I5, 8 Gb RAM, 750W Crucial, Win 8.
Nog fasen ser hon hemtrevlig ut alltid.. Ingen jag skulle skicka på dörr'n iaf..
[Image Can Not Be Found]
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 29, 2003
Dani wrote: [quote=whak] Klart som korvspad att man int sku göra det. Tankarna rullar för fullt. 😉
´
Hur tänker du då? Dela gärna med dig av dina tankar och beskriv i detalj vad du skulle göra .
Jag skulle bjuda in henne.
Duka fram julmaten och plocka fram den finaste ölen jag har.
Jag skulle berätta att det är en ära att få bjuda henne på en fin julmåltid.
Efter maten skulle jag ta med henne in i vardagsrummet och så vad svt har att erbjuda. Det skulle hon få se genom min projektor, självklart så plockar jag fram en fin whiskey till det.
Over and out
October 16, 2004
whak wrote: [quote=Dani][quote=whak] Klart som korvspad att man int sku göra det. Tankarna rullar för fullt. 😉
´
Hur tänker du då? Dela gärna med dig av dina tankar och beskriv i detalj vad du skulle göra .
Jag skulle bjuda in henne.
Duka fram julmaten och plocka fram den finaste ölen jag har.
Jag skulle berätta att det är en ära att få bjuda henne på en fin julmåltid.
Efter maten skulle jag ta med henne in i vardagsrummet och så vad svt har att erbjuda. Det skulle hon få se genom min projektor, självklart så plockar jag fram en fin whiskey till det.
Over and out
Rutan skulle nog vara ganska tom eftersom hon satt i din gamla soffa och drack avslaget julöl, så du måste komma på nåt annat ni kan göra. Beskriv gärna hur du som en gentleman löser den situationen!
(Tolkar det som julafton eftersom det var julmat framme)
November 29, 2003
legacy wrote:
Rutan skulle nog vara ganska tom eftersom hon satt i din gamla soffa och drack avslaget julöl, så du måste komma på nåt annat ni kan göra. Beskriv gärna hur du som en gentleman löser den situationen!(Tolkar det som julafton eftersom det var julmat framme)
SVT har fler kanaler. 🙂
Avslagen öl? Huh rent påhopp.
October 16, 2004
whak wrote: [quote=legacy] Rutan skulle nog vara ganska tom eftersom hon satt i din gamla soffa och drack avslaget julöl, så du måste komma på nåt annat ni kan göra. Beskriv gärna hur du som en gentleman löser den situationen!
SVT har fler kanaler. 🙂
Tror du verkligen hon vill sitta och glo på jobbet när det ska julmysas?
November 29, 2003
legacy wrote: [quote=whak][quote=legacy] Rutan skulle nog vara ganska tom eftersom hon satt i din gamla soffa och drack avslaget julöl, så du måste komma på nåt annat ni kan göra. Beskriv gärna hur du som en gentleman löser den situationen!
SVT har fler kanaler. 🙂
Tror du verkligen hon vill sitta och glo på jobbet när det ska julmysas?
Ptja jag vet faktiskt inte om jag ska vara ärlig. 🙄
1 Guest(s)