June 28, 2001
Sartic wrote: En kompis kompis skulle dricka mjölk direkt ur paketet. Han tyckte den smaka lite sött men fortsatte att dricka. När han nästan hade druckigt upp all mjölk kommer det "klumpar" in i munnen på honom.
Gissa vad det var? Råttbajs.
nah bullshit, det var mjölk som klumpat sig,
fan du kan inte komma och publicera sådanna myter när en mjölkoholic finns i närheten.
September 17, 2001
1. Får alltid hår i min mat. Det värsta är när man känner hur hårstråt fastnar i munnen å man får kväljningar. Har hänt mig ett antal ggr.
2. Har även jag haft små larver i mjöl och andra torrprodukter såsom flingor. Yeekie!
3. En geting i skolmaten en ggn. Av alla elever på skolan så är det jag som får den i min mat, lyckat ;). Hade börjat tugga ordentigt på den "mumsiga" maten när jag fick syn på getingen. Spottade ut den och all mat direkt när jag fick syn på den. Inte så uppskattat i skolan.
4. Sniglari i salladen.
5. En loska i min hamburgare på Burger King. Satt å tuggade och av ngn anledning lyfte jag lite på brödet å får se en fetingloska. Kan iofs ha varit "saft" som bubblat upp ur köttet, men det tvivlar jag starkt på. Blev rasande och kastade maten hej vilt omkring med mig innan jag störtade ut ur restaurangen.
Bläh, faen.. fobier nu ju! Usch att få in en tjock skalbagge i käften som spricker när man tuggar på den. YEEK! Blir verkligen äcklad. För att övervinna min nyblivna fobi "att äta" så måste jag fixa mig lite TORRPRODUKT; müssli, med MJÖLK och lite Coke till. Är det ngt äckel i min mat nu kommer jag inte äta på hela helgen. Lovar!
July 22, 2003
Jag har råkat ut för naglar. 2 gånger också 🙁
Första gången i pyttipanna. Sån där frusen som finns i frysdisken. Såg ut som en gammal tummnagel. Hade blivit brun och grejer. Sen andra gången var i brödet i min kvällsmat. Satt och tuggade på min ostmacka när det tog stopp. Spottade ut skiten och tittade och såg en nagel :cy:
Tror att jag har nån ond ande efter mig som plantar naglar i min mat eller nåt liknande 🙄
Sen ett och annat hår har man ju varit med om.
:spy: på allt som har med skit i maten att göra.
July 19, 2001
keffing wrote: haha asså köper ni er mat på abdallas livs i rinkeby eller??? asså dang va mycket skabb ni har fått..
aja, en gång i skolan hittade HELIX en tjestjärt i kornflakesen... men va fan extra proteiner.. det finns fan stammar i afrika som lever instekter typ ju...
En silverfisk och det är fan ännu skabbigare.. Sedan var ett helt paket med makaroner från Kungsmakaroner helt fullt med larver #)¤)#¤("# Fy fan vad jag gick ut på toa och :spy: sedan!
March 5, 2002
Super-Svensson wrote: [quote=Gueno]Glasbit i pizzan.
Glasbit i en 33cl glasflaska.
Några hårtiffsar i beställd mat.Som tur är är jag inte kräsmagad så jag plockar bara bort håret och fortsätter äta.
IIIIIIIIIIIIUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:cy: :cy: :cy:
?
Är det äckligt? 😮
March 5, 2002
Callister wrote: [quote=Fackamato][quote=Extatic]var fan köper ni eran mat egentligen? Shattalubbahs gatukök/snabbköp?
usch, hoppas fan jag slipper massa djur i min mat.
Är du vegeterian?
Fakkah does it again! D;
I mean, fakkah does it for the first time :bgrin:
Huh? 😮
2 Guest(s)